تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع‌آوری 30 معتاد در گرمسار


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جمع‌آوری 30 معتاد در گرمسار
رئیس اداره بهزیستی گرمسار از جمع‌آوری 30 معتاد با کمک نیروی انتظامی از پارک شیلات گرمسار و انتقال آنها به کمپ‌های ترک اعتیاد خبر داد.
محمد نسیمی  در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی نیروی انتظامی و پس از تعطیلات فروردین‌ماه امسال و مسافرت‌های نوروزی، بهزیستی شهرستان گرمسار به انتقال 30 معتاد جمع‌آوری‌ شده از سطح شهر به کمپ‌های ترک اعتیاد اقدام کرد.
وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در شورای مبارزه با مواد مخدر استان سمنان تصریح کرد: هزینه‌های درمان افراد ارجاع داده شده به کمپ‌های غیردولتی از طریق بهزیستی شهرستان با مبلغی بالغ بر 120 میلیون ریال برای یک دوره تأمین شده است..
رئیس اداره بهزیستی گرمسار ادامه داد: ایران با وجود داشتن بیشترین مرز مشترک با بزرگ‌ترین تولیدکننده تریاک در جهان یعنی افغانستان، همیشه با معضل معتادان دست به گریبان بوده و حساسیت دولت بر مشروبات الکلی باعث شده است تا تریاک و مشتقات آن در دسترس بیشتر و کم‌خطرتر به نظر بیایند.
نسیمی معتادان جمع‌آوری‌شده را بیماران حاد آسیب‌دیده برشمرد و خاطر نشان کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده و ساز و کارهای پیش‌بینی‌شده، پس از جمع‌آوری معتادان توسط نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی معتادان جمع‌آوری‌ شده را با پرداخت یارانه درمان به مراکز معتبر درمانی و ترک اعتیاد به کمپ‌ها معرفی و انتقال می‌دهد.
رئیس اداره بهزیستی گرمسار در پایان با اشاره به آیه 32 سوره مائده گفت: امیدواریم به حول قوه الهی بتوانیم طبق این آیه شریفه برای کاهش و رفع مشکلات نقش پررنگی داشته باشیم.




تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن