تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815303474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه شهروندان بروجردی از نحوه خدمات دهی 118


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: گلایه شهروندان بروجردی از نحوه خدمات دهی 118 بروجرد- ایرنا- برخی از شهروندان بروجردی از نحوه فعالیت و خدمات دهی مرکز اطلاعات 118 این شهرستان گلایه دارند.


یکی از شهروندان بروجردی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت در سطح استان لرستان مشکلات زیادی در تماس مشترکین با مرکز اطلاعات 118 ایجاد شده است.
اسماعیل گودرزی افزود: برای دریافت یک شماره تلفن چندین بار با 118 تماس گرفتم و به رغم دادن آدرس و نشانی موفق به دریافت شماره مورد نظر نشدم.
وی گفت: اپراتور بعد از چندین بار تماس یا اعلام می کند که شماره مورد نظر ثبت نشده است و یا شماره های اشتباه ارایه می دهد.
این شهروند بروجردی افزود: قبل از اجرای طرح هم کدسازی همین شماره تلفن را از 118 به راحتی دریافت کرده ام ولی اکنون این مرکز قادر به یافتن آن نیست.
مجید محمدی یکی دیگر از شهروندان بروجردی نیز اظهار داشت: طولانی بودن زمان پاسخگویی و پشت خط ماندن از مشکلات 118 بروجرد بعد از اجرای طرح هم کدسازی می باشند.
رییس شرکت مخابرات بروجرد در خصوص مشکلات یادشده به خبرنگار ایرنا گفت: 12 اپراتور در هر نوبت کاری در مرکز 118 بروجرد پاسخگوی مشترکین هستند.
غلامرضا فلاحی با بیان اینکه سایت دیتابیس استان لرستان از اواخر سال گذشته یکپارچه شده است، افزود: این سایت از زمان یادشده اطلاعات مخابرات را به روز رسانی می کند.
وی اظهار کرد: هرگاه 12 اپراتور مرکز 118 بروجرد مشغول باشند، مشترک بروجردی به اپراتور استان منتقل می شود.
رییس شرکت مخابرات بروجرد مجموع تماس های روزانه شهروندان بروجردی با مرکز 118 را 15هزار مورد عنوان کرد.
وی درخصوص پولی شدن یا نشدن تماس با مرکز 118 گفت: این موضوع از سوی رسانه ها اعلام شده اما شرکت مخابرات تاکنون در این خصوص دستورالعملی ابلاغ نکرده است.
فلاحی افزود: هزینه مکالمات شهروندان با مرکز 118 به دلیل زمان اندک و درون شهری بودن نرخ مکالمه بسیار ناچیز است لذا درآمد این تماس ها حتی هزینه نگهداری مرکز 118 و حقوق نیروی انسانی فعال در این مرکز را نیز جبران نمی کند.
طرح هم کدسازی تلفن های ثابت سال 1393 در استان لرستان انجام شد.
از جمله مزایای این طرح، کاهش طرح تعرفه تماس داخل استانی به 30 ریال برای هر دقیقه مکالمه و تعیین تعرفه تماس استان به استان برای هر دقیقه 330 ریال است.
6052/3022



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن