تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیه بیمارمرگ مغزی به بیمارستان نوشهر هدیه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دیه بیمارمرگ مغزی به بیمارستان نوشهر هدیه شد نوشهر - ایرنا - رییس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر گفت: دیه بانوی بیمار مرگ مغزی که اعضای بدن وی اهدا شده بود، با رضایت والدینش به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر هدیه شد.


سید محمودموسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این باره اظهار داشت: بانو رخساره اسدالله پور اواخر سال گذشته بر اثر تصادف دچار عارضه مرگ مغزی شده بود.
وی افزود: با رضایت والدین وی، علاوه بر اهدای اعضای این بیمار، حدود 14 میلیارد ریال نیز بابت دیه به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر هدیه شد.
به گفته موسوی، اسدالله پور از شهروندان گردکل نوشهر بوده که در اوایل ماه بهمن سال گذشته در سانحه رانندگی دچار جراحت شدیدی از ناحیه سر و سایر اعضای بدن شد و مدت ها در بخش آی سی یوی بیمارستان شهید بهشتی بستری بود.
وی اظهار داشت: این بیمار مرگ مغزی 29 ساله پس از بی نتیجه بودن تلاش های پزشکی، بر اساس تشخیص پزشکان متخصص و دریافت رضایت والدین، برای اهدای اعضای بدنش به بیمارستان امام خمینی (ره ) تهران انتقال داده شد.
به گفته موسوی، کبد، کلیه ها، لوزالمعده، قرنیه های چشم، بافت های پیوند نسوج و نرم این بیمار مرگ مغزی به بیماران دیگر اهدا شد.
رییس بیمارستان نوشهر گفت: دیه اهدایی خانواده مرحومه اسدالله پور برای تهیه تجهیزات پزشکی در بخش های مورد نیاز این بیمارستان هزینه می شود.
تاکنون بیش از 13 هزار نفر برای اهدای عضو در پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نام نویسی کرده اند.
7078 /1501/6097/ 2025



23/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن