تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819529677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردید انصارالله درباره رعایت آتش بس از سوی ریاض


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در پی آتش بس 5 روزه پیشنهادی عربستان در یمن؛
تردید انصارالله درباره رعایت آتش بس از سوی ریاض
 عضو کمیته اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن درپی تداوم حملات و بمباران این کشور توسط ائتلاف عربستان سعودی، درباره به برقراری آتش بس از سوی عربستان ابراز تردید کرد.



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، عضو کمیته اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن درپی تداوم حملات و بمباران این کشور توسط ائتلاف عربستان سعودی، درباره به برقراری آتش بس از سوی عربستان ابراز تردید کرد.
"ناصرالدین عامر"، ابراز امیدواری کرد که عربستان به آتش بسی که اعلام کرده متعهد باشد هرچند که طی روز گذشته و امروز ( سه شنبه) مناطق مختلف یمن صحنه حملات شدید این کشور بوده و تنها براثر حملات و بمباران سعودی ها  در منطقه جبل نقم ، 89 نفر شهید و 290 نفر مجروح شدند.
وی درباره اجرای آتش بس از سوی عربستان و تداوم آن ابراز بدبینی کرد و گفت که نسبت به رفتارهای عربستان خوشبین نیست ، زیرا جنگنده های سعودی از بامداد روز سه شنبه در آستانه اجرای آتش بس مبادرت به  بمباران شدید صنعا کرده اند ، بطوری که این امر باعث هراس و وحشت مردم شد.
عامر خاطرنشان کرد: سعودی ها به جای آن که برای آتش بس مهیا شوند ، از آخرین فرصت برای کشتار مردم بی دفاع یمن و انهدام زیرساحت های این کشور استفاده می کنند.
به گزارش العالم، عضو کمیته اطلاع رسانی جنبش انصارالله درباره سفر فرستاده سازمان ملل به یمن و دیدار با گروههای سیاسی مختلف یمنی گفت که هنوز اطلاعات کاملی در این زمینه منتشر نشده است.
وی با این حال تأکید کرد: مواضع انصارالله  کاملا شفاف و روشن است و این جنبش درچارچوب راه حل های ارائه شده توسط سازمان ملل عمل خواهد کرد و همچنان با از سرگرفتن مذاکرات موافق می باشد.  



۲۳/۰۲/۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن