تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819083513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیازی به طرح سه فوریتی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نیازی به طرح سه فوریتی نیست خبرگزاری پانا :معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: در شرایط کنونی نیاز به طرح سه فوریتی درخصوص مذاکرات هسته‌ای نیست.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ساعت 02:47

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، مجید انصاری در حاشیه عیادت از رئیس سازمان انرژی اتمی ، درباره طرح سه فوریتی شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره مذاکرات هسته‌ای افزود: موضوع مذاکرات هسته‌ای مسئله مهم ملی ماست که از آغاز با هدایت‌های اساسی و کلی مقام معظم رهبری پیش رفته وخواهد رفت.
وی تأکید کرد: گرچه در جزئیات مذاکرات، طبعاً مسائل فنی، اجرایی و حقوقی مطرح است اما مسئولان ذی‌ربط نهایت دقت و تلاش خود را می‌کنند و قطعاً خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری تعیین فرموده‌اند مد نظر بوده و خواهد بود.
انصاری گفت: اگر پافشاری بر حفظ همین خطوط قرمز نبود که شامل حقوق حقه ملت ایران، رفع تحریم های ظالمانه و زیر بار زور نرفتن است مذاکرات 20 ماه طول نمی کشید وهمان ابتدا تمام می شد.
وی افزود: مذاکرات در این مدت با شرایط دشوار اما با پایداری، سربلندی و مقاومت تیم هسته‌ای و آقایان ظریف و صالحی و همکارانشان که زحمت بسیار کشیدند و نیز با مقاومت ملت ایران و دولت تدبیر و امید به‌خوبی پیش رفته و خواهد رفت.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ما دغدغه نمایندگان محترم مجلس را نیز ارج می گذاریم اظهار داشت: البته طرح را تقدیم هیئت رئیسه مجلس کرده اند اما همانطور که آقای لاریجانی که خودش سابقه و اشراف بر موضوع مذاکرات و پرونده هسته‌ای داشته و دارد و به‌خوبی خطوط قرمز را می‌داند و در جریان مذاکرات هست، به مجلس اطمینان داد و اعلام کرد که نیازی به طرح سه فوریتی نیست.
انصاری افزود: آقای لاریجانی گفت که نیازی به طرح سه فوریتی نیست زیرا موضوع در حوزه کار شورای عالی امنیت ملی است و مطمئنا اگر هر توافقی بخواهد صورت بگیرد با رعایت همه جوانب حقوقی، قانونی و خطوط قرمز خواهد بود.
وی گفت: تصور شخصی من نیز این است که در شرایط کنونی نیازی به چنین طرحی نیست و مذاکرات به خوبی پیش خواهد رفت.
معاون رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد آنچه به مصلحت کشور و حقوق ملت ایران است در مذاکرات نهایی شود و نیازی به تصویب چنین طرحی در مجلس شورای اسلامی نباشد.
انصاری افزود: اساساً هم دولت و هم تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای آنچه را باید انجام شود انجام خواهند داد و به آن مقیدند و نمایندگان نیز خیلی دغدغه نداشته باشند.
وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطمئن باشند که دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در جهتی که مقام معظم رهبری تعیین فرموده‌اند پیش خواهند رفت و رئیس، هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس نیز مانند گذشته و مانند مردم از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای حمایت قوی‌تری کنند تا آنان بتوانند در این عرصه دشوار و نفس‌گیر از منافع ملی دفاع کنند.
معاون رئیس جمهور همچنین با اشاره به عیادتش از رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: آقای دکتر صالحی از مفاخر ملی است و حقیقتاً وجودش در عرصه دانش هسته ای و دانشگاه‌های ما مغتنم است .
انصاری اضافه کرد: وجود آقای صالحی در دولت، سازمان انرژی اتمی و مذاکرات از نظر تدین، متانت و انقلابی بودن، مایه آرامش و اعتماد ملت و دولت است.
وی گفت: من قبلاً از نزدیک با او آشنایی نداشتم اما در این مدت که در دولت با او بودم از وی درس اخلاق می گیرم، وی انسان بسیار شریف و با برخورد انسانی و بسیار دوست‌داشتنی است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن