تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820977269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرحي که با ارسال پيامک به نمايندگان تصويب خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۹:۱۸ب.ظ)
طرحي که با ارسال پيامک به نمايندگان تصويب خواهد شد موج - به گفته يکي از نمايندگان مجلس فردا جزئيات طرح ادغام شوراي فناوري اطلاعات در شوراي عالي فضاي مجازي مورد بررسي قرار مي گيرد و به راي گذاشته مي شود.
هادي حسيني عضو کميسيون صنايع مجلس در گفت و گو با موج اظهار داشت: موافقت با اين طرح که با قوانين مغايرت دارد انجام شده است و فردا به جزئيات آن رسيدگي خواهد شد و به راي گيري گذاشته خواهد شد.
وي همچنين در ارتباط با موافقت با اين طرح افزود: شوراي فناوري اطلاعات و شوراي عالي فضاي مجازي دو مقوله از هم جدا مي باشند به نحوي که يکي سياستگذار و ديگري اجرايي است و ادغام اين دو امري غير منطقي است.
با وجود اينکه يک روز به راي گيري در ارتباط با جزئيات اين طرح مانده است روز به روز بيشتر به اين نتيجه مي رسيم که اين طرح گويا با يک فشار به راي گيري گذاشته است که نمونه اي از اين فشارها باز هم امروز در تلفن همراه نمايندگان قابل مشاهده بود. پيامک هايي که از منبع مشخصي ارسال نشده اند.
پيامک ها به اين شرح بودند:
سلام بر نمايندگان ولايتمدار
با وجود شوراي عالي فضاي مجازي و مرکز ملي فضاي مجازي که به فرمان رهبري عزيز ايجاد شده اند نيازي به شوراي عالي فناوري اطلاعات نيست. لطفا به حذف طرح راي دهيد.
کارشناسان خبره فناوري اطلاعات

سلام قابل توجه نمايندگان محترم
تمام وظايف شوراي فناوري اطلاعات با حکم رهبري صراحتا به شوراي عالي فضاي مجازي و مرکز ملي فضاي مجازي انتقال يافته بديهي است که ديگر نيازي به شوراي عالي فناوري اطلاعات نيست.

باز هم بايد خاطرنشان کرد که طرح اين ادغام را محمد سليماني، وزير ارتباطات احمدي نژاد و عضو جبهه پايداري تهيه کرده و با کمک و حمايت برخي ديگر از همفکران سياسي خود آن را در مجلس به جريان انداخت؛ اما اين که اين طرح را با نگاه تخصصي به جريان انداخته اند يا خير را بررسي مي کنيم.طرح اين ادغام را محمد سليماني، وزير ارتباطات احمدي نژاد و عضو جبهه پايداري تهيه کرده و با کمک و حمايت برخي ديگر از همفکران سياسي خود آن را در مجلس به جريان انداخت؛ اما، اينکه اين طرح را با نگاه تخصصي به جريان انداخته اند يا خير را بايد به حوصله بنشينيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن