تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801291863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لغو سفر سلمان عبدالعزيز به آمريکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۳۰ب.ظ)
لغو سفر سلمان عبدالعزيز به آمريکا موج - در بيانيه منتشر شده از سوي وزير خارجه سعودي، اعلام شده است که پادشاه اين کشور به دليل هم زماني نشست کمپ ديويد با زمان آتش بس اعلام شده در يمن، نمي تواند در نسشت پيشنهادي اوباما در کمپ ديويد شرکت کند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، در بيانيه‌اي که از سوي سفارت عربستان سعودي در واشنگتن منتشر شد تأکيد شده است، سلمان عبدالعزيز به دليل زمان نشست کمپ ديويد و برنامه زماني آتش بس 5 روزه در يمن که قرار است از قبل از ظهر فردا اجرايي شود، در اين نشست حضور نخواهد يافت.
در اين بيانيه که از سوي وزير امور خارجه سعودي ها منتشر شده، اعلام شد که محمد بن نايف، وليعهد عربستان رياست هيأت اين کشور را برعهده خواهد گرفت و محمد بن سلمان (پسر پادشاه، جانشين وليعهد و وزير دفاع) و شماري از مسوولان او را در اين سفر همراهي مي کنند.
اين نشست به دعوت باراک اوباما، رئيس جمهور آمريکا و با حضور سران کشورهاي عضو شوراي همکاري روز چهارشنبه (23 ارديبهشت) در کمپ ديويد برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن