تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798507193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارقه امید خدمات درمانی رایگان برای مردم منطقه محروم کیاسر مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بارقه امید خدمات درمانی رایگان برای مردم منطقه محروم کیاسر مازندران ساری-ایرنا- بنیاد خیریه نورآوران سلامت شرق کشور با راه اندازی کلینیک های سیار چشم پزشکی و دندانپزشکی، فعالیت خود را در منطقه محروم کیاسر شهرستان ساری در مازندران برای ارائه خدمات درمانی رایگان آغاز می کند .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، قرار است بنیاد خیریه نورآوران سلامت شرق کشور مردادماه امسال برای نخستین بار در منطقه کیاسر مستقر شود ، تلاش می کند در مدت یکصد روز استقرار دراین منطقه در بخش های چشم پزشکی و دندانپزشکی خدمات موردنیاز به مردم این منطقه محروم ارائه بکند .
بخش چهاردانگه به مرکزیت شهر کیاسر از مناطق کوهستانی شهرستان ساری است که 95 روستا را زیر پوشش دارد وجمعیت این بخش بر اساس آخرین آمار سرشماری 17 هزار و 600 نفر است
چهاردانگه به سبب محرومیت های به جای مانده از گذشته ، با وجود خدمات و فعالیتهای گسترده نظام جمهوری اسلامی همچنان با مشکلات و محرومیت هایی رو به رو است و برخی از مردم آن به سختی گذران زندگی می کنند.
چهاردانگه ساری که بعنوان یکی از مناطق کوهستانی مازندران به شمار می رود که گاها ساکنان این بخش برای دریافت خدمات موردنیازو تخصصی درمانی مجبور به طی مسافت به شهر ساری و دیگر شهرهای مازندران هستند .
هم اکنون با فضاسازی و ایجاد بسترهای لازم برای استقرار کلینیک های سیار چشم پزشکی و دندانپزشکی درمرکز درمان بستر منطقه کیاسر، زمینه های لازم برای خدمات دهی به مردم فراهم می شود.
مدیر بنیاد خیریه نورآوران سلامت شرق کشورگفت: این بنیاد تاکنون توانسته با حضور در مناطق محروم 19 استان کشور خدمات دهی رایگان در زمینه چشم پزشکی و دندانپزشکی به افراد ارائه بکند .
محسن انتظاری ادامه داد : پس از بررسی های انجام شده با کمک دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، کیاسر بعنوان یکی از مناطق محروم این استان انتخاب و برنامه ویژه ارائه خدمات درمانی رایگان برای این منطقه اجراء خواهد شد .
وی گفت : در مدت یکصد روز حضور چهار کلینیک سیار چشم پزشکی و دندانپزشکی بنیاد خیریه نور آوران سلامت شرق کشور مواردشناسایی شده بیماران چشمی و دندان معاینه و درمان می شوند .
مدیر بنیاد خیریه نورآوران سلامت شرق کشوربا اشاره به سن جمعیت مورد هدف خدمات رسانی در این کلینک های سیار گفت: با همکاری مراکز بهداشتی درمانی کیاسر طرح غربالگری دندان کودکان زیر 15 سال و معاینه چشم تمامی مردم این بخش انجام می شود و افراد نیازمند خدمات به این بنیاد معرفی می شوند.
وی با تاکید بر بهره گیری از پزشکان مجرب دراین طرح یکصد روزه ، اعلام کرد :بخش های چشم پزشکی و دندان پزشکی و اتاق عمل این طرح از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات برخوردار است.
انتظاری تاکید کرد: کلینیک های چشم پزشکی و دندان پزشکی این بنیاد برای خدمات رسانی به مردم محروم کیاسر از مرداد ماه امسال مستقر می شوند .
وی بیان کرد: در صورت همکاری و کمک خیران مازندران و در اختیار گذاشتن امکانات برای خدمات رسانی به محرومان، بنیاد خیریه نورآوران سلامت نیز آمادگی دارد تا در زمینه معرفی پزشک اقدام کند.
انتظاری ادامه داد : بیمارانی که نیاز به عمل چشم دارند در یک اتاق عمل کلینیک سیار مورد عمل جراحی قرار می گیرند.
بخشدار چهاردانگه ساری نیز با بیان اقدامات انجام شده در این خصوص به ایرنا گفت: پس از آمادگی بنیاد خیریه نوآوران سلامت برای فعالیت در منطقه، ازماهها قبل با هماهنگی استانداری مازندران و فرمانداری ساری ، دانشگاه علوم پزشکی مازندران اقدامات لازم برای تجهیز و استقرار امکانات، اسکان گروه و همچنین غربالگری بیماران چشم و دندان که قرار است طی این طرح خدمات رسانی شوند، انجام شده است .
اسماعیل امینی افزود: هم اکنون کادر درمانی چهار مرکز بهداشتی و درمانی کیاسر غربالگری به منظور شناسایی افراد نیازمند به دریافت خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی را در دست انجام دارند که پس از حضور تیم درمانی بنیاد خیریه نوآوران شرق کشور معاینات و خدمات درمانی لازم به افراد ارائه شود .
بخشدار چهاردانگه ساری اظهار امیدواری کرد که با تلاش پزشکان خیر و نیکوکار بنیاد خیریه نورآوران سلامت، نور و سلامت به چشمان مردمان کیاسر بازگردانده شود.
وی به بازدید اخیرمسوولان کیاسر از روند ارائه خدمات بنیاد خیریه نورآوران سلامت شرق کشور در مراوه تپه گلستان اشاره کرد و گفت : برای بسترسازی ارائه خدمات این بنیاد در کیاسر ، فضاسازی برای استقرار کانتینرهای چشم پزشکی و دندانپزشکی در مرکز درمان بستر کیاسر انجام شد .
به گفته بخشدار چهاردانگه ساری هم اکنون خدمات درمانی به مردم این بخش از طریق چهار مرکز بهداشتی و درمانی و یک مرکز درمان بستر ارائه می شود .
وی همچنین به نبود پزشک متخصص بعنوان یکی از چالش های درمانی کیاسر نام برد و ادامه داد: با تدبیر ودستور استاندار مازندران ، دانشگاه علوم پزشکی موظف به اعزام پزشک متخصص هفته ای دو روز به کیاسر است.ک/4
2096/1899
فاطمه قنبری قادیکلایی



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن