تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799418078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های امدادی نیازمند برگزاری دوره های آموزشی و مانورهای مشترک هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل هلال احمر قم: دستگاه های امدادی نیازمند برگزاری دوره های آموزشی و مانورهای مشترک هستند قم- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمرقم با اشاره به اینکه هیچ یک از دستگاه های امدادی در سوانح به تنهایی نمی توانند مشکلات را مهار کنند، گفت: تمام دستگاه های مسوول در بحث امداد و نجات باید آموزش ها را با هم ببینند و مانورهای مشترک برگزار کنند.


به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد گلفشان در همایش انسان مهربان، دنیای آرام با محوریت مدیریت میدانی در عملیات امداد و نجات جاده ای در سالن فرهنگسرای جوان قم، افزود: هیچکدام از دستگاه ها به تنهایی نمی توانند در حوادث بر مشکلات فائق آیند و باید تجهیزات، توانایی ها و امکانات در جلسات و مانورهای مشترک بررسی شوند تا در سوانح بتوانیم با تمام توان و با تمام تجهیزات با آسیب دیدگان امدادرسانی کنیم.
وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با نهادهای امدادی استان، ادامه داد: این جلسات با حضور پلیس راهور، مدیریت بحران شهرداری، آتش نشانی، اورژانس و مدیریت بحران استانداری تشکیل می شود و لازم است برای خدمات دهی بهتر و دقیق تر این نهادها ارتباط قوی تر و جدی تری با هم داشته باشند.
وی با اشاره به اجرای مانور حصار شنبه در سال 93، بیان کرد: باید با اجرای چنین برنامه هایی به هماهنگی خوبی دست پیدا کنیم و در حوادث، به ویژه حوادث جاده ای و خودرویی به خوبی عمل کنیم.
گلفشان با بیان اینکه امدادگران و جوانان قم در همایش کشوری هلال احمر با حضور رییس جمهوری خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: انتظار جمعیت هلال احمر از قم در برخی مواقع بالاتر از استان های دیگر است و امیدواریم با ارتقاء سطح علمی و مهارتی خود در حوادث با کمترین تلفات مواجه شویم و خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.

* قرآن کریم امدادگران را هم رده فرشتگان الهی برشمرده است
امام جمعه پردیسان قم نیز در این همایش گفت: طبق آیات قرآن کریم در جنگ ها فرشتگانی برای تسکین آلام رزمندگان نازل می شدند و امدادهای غیبی به آنان ارائه می دادند و امداگران نیز که به فرشته نجات معروف هستند، در این رده قرار دارند.
حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی افزود: در صحنه های حوادث، مصدومان به امدادگران به عنوان نیروی برتر نگاه می کنند و این حضور باعث دلگرمی و امید حادثه دیدگان و مصدومان حوادث و سوانح می شود.
وی با اشاره به اینکه امدادگران به دنبال نان و نام نیستند، بیان کرد: این افراد فقط به نجات جان انسان ها فکر می کنند و به معنای واقعی کلمه ایثارگر و از خودگذشته هستند.
وی در ادامه به تبیین تاریخچه تشکیل صلیب سرخ و هلال احمر در جهان پرداخت و ابراز کرد: کار امدادگران اگر با نیت الهی انجام شود، مانند نماز به عبادت تبدیل می شود و آموزه های اسلامی به ما یاد داده اند که عبادت به جز خدمت خلق نیست.
قوامی به برخی روایات اسلامی در موضوع امداد و کمک رسانی به همنوعان اشاره کرد و گفت: کار امدادگران صدقه، حسنه و عبادت است و امدادگران هلال احمر و سایر امدادگران نهادهای دیگر به راحتی به صدقه و عبادت می رسند.

* سایت جمعیت هلال احمر استان قم رونمایی شد
سایت جمعیت هلال احمر استان قم با همت روابط عمومی این جمعیت در سومین روز از هفته هلال احمر به آدرس qomrcs.ir و با حضور جمعی از مسوولان استان رونمایی شد.
بر اساس این گزارش، این سایت که پس از دوسال تلاش توسط یکی از پرسنل جمعیت هلال احمر و بعد از گذراندن مراحل آزمایشی به مرحله نهایی رسیده است در سه بخش امکاناتی را به کاربران خواهد داد.
این گزارش حاکی است: نخستین بخش سایت مربوط به اطلاع رسانی اخبار و فعالیت های جمعیت هلال احمر است، بخش دوم آموزش های مجازی جمعیت را پوشش خواهد داد و بخش سوم نیز ورود پرسنل به اتوماسیون اداری جمعیت را شامل می شود.

* آیین خطبه خوانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد
آیین خطبه خوانی در حرم حضرت معصومه(س) با حضور پرسنل و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش، یکی از کارشناسان مذهبی حرم مطهر در خصوص موضوعات مربوط به زندگی، علل سفر به قم و نحوه شهادت حضرت معصومه(س) مطالبی را عنوان کرد و در خاتمه نیز خادمان حضرت معصومه(س) در جمعیت هلال احمر قم ضریح منور ایشان را گلباران کردند.
18 تا 24 اردیبهشت هرسال به عنوان هفته هلال احمر نامگذاری شده است.ک/1
/2085/ 6133/






21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن