تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل هلال احمر همدان خبر داد برگزاری نمایشگاه امدادی در همدان با رویکرد آموزشی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرعامل هلال احمر همدان خبر داد
برگزاری نمایشگاه امدادی در همدان با رویکرد آموزشی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از برگزاری نمایشگاه امدادی با رویکرد آموزشی خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری نمایشگاه امدادی در همدان با رویکرد آموزشی



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بهروز کارخانه‌ای عصر چهارشنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه برنامه‌های این جمعیت در هفته هلال احمر را تشریح کرد و با اعلام شعار "انسان مهربان، دنیای آرام" به عنوان شعار این هفته، اظهار داشت: همه باید با مهربانی و محبت با هر آنچه که در دنیا وجود دارد، مواجه شویم تا دنیای آرامی داشته باشیم.
وی در همین زمینه از تفاهم مشترک جمعیت هلال احمر کشور و سازمان حفاظت از محیط زیست سخن گفت و افزود: هلال احمر به حفظ محیط زیست توجه ویژه دارد تا آنجا که برنامه‌های مرسوم هفته درختکاری را به مدت یک ماه دنبال می‌کند.
مدیرعامل هلال احمر همدان از شرکت تیم درمان اضطراری این جمعیت به سرپرستی معاونت درمان و توانبخشی در مانور منطقه‌ای درمان اضطراری در یکی از روستاهای محروم استان مرکزی خبر داد و افزود: در این مانور، ساکنان این روستای محروم به لحاظ درمانی زیر پوشش قرار می‌گیرند.
وى با اشاره به ارائه خدمات فیزیوتراپی با تخفیف 50 درصدی و ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه جمعیت هلال احمر؛ اجرای طرح غربالگری ناهنجاری‌های اسکلتی در یکی از مدارس شهر را از دیگر برنامه‌ها دانست. کارخانه‎ای ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدای امدادگر و ویزیت رایگان اعضای این خانواده‌ها نیز با همکاری پزشکان داوطلب صورت خواهد پذیرفت.
وی از برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری با دعوت از تیم‌های دوچرخه‌سواری استان‌های مجاور تحت عنوان جام «سحاب صلح» از سوی معاونت جوانان این جمعیت خبر داد. مدیرعامل هلال احمر همدان افزود: دومین دوره مسابقات پرش با اسب هیئت سوارکاری استان همدان نیز تحت عنوان جام "انسان مهربان، دنیای آرام" برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره کاریکاتور بشردوستی در اواخر سال گذشته اظهار کرد: 50 اثر برتر این جشنواره در نمایشگاهی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
عضویت رایگان در کتابخانه‌های امور جوانان، راهپیمایی نمادین به مناسبت هفته هلال احمر، غبارروبی مزار شهدا و برگزاری مانور امدادی در کانون‌های دانشجویى را از دیگر برنامه‌هایی بود که مدیرعامل هلال احمر همدان به عنوان برنامه‌های شاخه جوانان در هفته هلال احمر به آنها اشاره کرد.
وی در حوزه امداد نیز از برگزاری نمایشگاه امدادی با رویکرد آموزشی خبر داد و با اشاره به مانور در حال اجرای عملیات اضطراری و لجستیک، اظهار کرد: در این مانور مسابقات حمل مصدوم، طناب‌کشی، دو امدادی، احیای قلبی و عروقی cpr، آتل‌بندی و بانداژ مصدومین و جهت‌یابی در شب برای افزایش توان امدادی نجاتگران در نظر گرفته شده است.
کارخانه‌ای از آموزش همگانی به عنوان یکی از رسالت‌های جمعیت هلال احمر نام برد و با بیان اینکه هلال احمر شهرستان همدان به ساختمان مجزا برای انجام این رسالت نیاز دارد، از مسئولان به ویژه استاندار خواست قطعه زمین مناسبی ویژه ساختمان این شعبه، به هلال احمر اختصاص دهند.
انتهای پیام/89031/

94/02/17 - 06:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن