تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دایره حمایت حقوقی و قضایی از خانواده ایثارگران ناجا راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون ناجا: دایره حمایت حقوقی و قضایی از خانواده ایثارگران ناجا راه اندازی شد تهران - ایرنا - معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی گفت: دایره حمایت حقوقی و قضایی از خانواده های ایثارگران ناجا در راستای رسیدگی به مشکلات حقوقی آنها راه اندازی شد.


به گزارش خبرنگار انتظامی ایرنا، سردار محمدتقی عصار روز دوشنبه در صد وچهلمین جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران افزود: ارتقای تحول و تعالی ایثارگران، ارتقای معیشت و رفاه خانواده ایثارگران، گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و امور رزمندگان و همچنین پیشگیری از آسیب های انسانی متصور، از اولویت های نیروی انتظامی در حوزه ایثارگری به شمار می رود.
وی تاکید کرد: در چک لیست ارزیابی فرماندهان ناجا، کنترل و ارزیابی سرکشی به خانواده شهدا و نوع رفتارها تاثیر داشته و جدی ترین نمرات در این ارزیابی ها به شمار می رود.
عصار افزود: سال گذشته(1393) 28 هزار و 621 خانواده در قالب طرح «یادی از اهل آسمان ها» مورد بازدید فرماندهان مرزبانی و استان ها قرار گرفتند که در این طرح تاکید شده که فرماندهان ضمن بازدید از این خانواده ها، رسیدگی به مشکلات خانواده ایثارگران را در دستور کار خود قرار دهند و چنانچه مشکل در سطح استان حل نشود به حوزه مرکزی ارجاع شود.
معاون نیروی انسانی ناجا گفت: 200 جانباز در قالب طرح «سرو قامتین» که قطع نخاع، قطع دو پا و روشن دل هستند، سالانه در تورهای مشهد مقدس حضور می یابند.
عصار افزود: 22 بهمن بزرگداشت جدی در حوزه ایثارگری در نیروی انتظامی برگزار می شود و بر این اساسی سال گذشته به سه هزار نفر از خانواده ایثارگران هدایایی اهدا شد.
وی، بازدید چهره به چهره مشاوره فرماندهی با بیش از یکهزار خانواده و رسیدگی به مشکلات معیشتی، احراز حقوق، مزایا و وام و رسیدگی به مشکلات ایثارگران در قالب طرح ایثار یاران از طریق سامانه های رفاه، خدمات و تامین اجتماعی را از برنامه های نیروی انتظامی در حوره ایثارگری طی سال گذشته برشمرد.
عصار گفت: سال گذشته 10 هزار و 368 نفر از خانواده ایثارگران در قالب کاروان زیارتی سیاحتی به مشهد، خزرآباد، ساری، اصفهان، شیراز و سرعین اعزام شدند.
وی ادامه داد: همچنین سال گذشته 28 هزار سبد کالا به ارزش چهار میلیارد تومان به در منازل خانواده ایثارگران ارسال شد.
معاون ناجا، پرداخت بیمه عمر، خرید و رهن منزل، اعطای وام های بلاعوض، تجهیزات پزشکی، تحویل خودروی اتوماتیک و سبد کالا به ارزش 35 میلیارد تومان را از دیگر برنامه های ناجا در حوزه ایثارگری برشمرد و گفت: در حوزه گسترش وترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شورای عالی ارزش های ماندگار با 11 کمیته به گسترش معارف ایثار وشهادت می پردازد.
اجتمام**9105**ن.پ**9132**1071



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن