تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819560476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش جنگل نوردی اعضای جوان هلال احمر گلستان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همایش جنگل نوردی اعضای جوان هلال احمر گلستان برگزار شد گرگان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از برگزاری همایش جنگل نوردی اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان خبر داد.


مجتبی اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش در دومین روز از هفته هلال احمر با حضور 150 نفر از اعضای جوانان در بخش بانوان صورت گرفت.
وی اظهار کرد: این همایش که در قالب گردهمایی نیز بود با همکاری واحد تربیت بدنی حوزه جوانان در منطقه جنگلی سفید چشمه به سمت تپه نورالشهداء گرگان انجام شد.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش در هفته هلال احمر توانمندسازی اعضا، کمک به آموختن کار گروهی و در کنار یکدیگر بودن و زندگی در شرایط سخت برای اعضا بود، که طبق برنامه های از پیش تعیین شده، عملیاتی شد.
اکبری گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بر اساس اهداف و مأموریت ها در راستای تربیت نیروهای جوان و همیشه آماده در صحنه قدم های مؤثری برداریم.
وی از برگزاری ایستگاه صلواتی و چادرهای عضوگیری در اولین روز هفته هلال احمر در روز جمعه گذشته خبر داد و گفت: نمایشگاه آموزش همگانی و تخصصی امداد و نجات در پارک شهر گرگان دایر شده که هدف از برپایی این نمایشگاه، آشنایی با حوزه امدادو نجات و ایجاد آگاهی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص مقابله با سوانح می باشد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان از برگزاری گردهمایی و هم اندیشی یک روزه دبیران کانون های جوانان، طلاب، روستایی و دانشجویی معاونت امور جوانان همزمان با سومین روز از هفته هلال احمر خبر داد.
وی یادآور شد: این گردهمایی با هدف تدوین برنامه ها و رویکردها و ترسیم خط مشی فعالیت کانون ها درسال 94، هم اندیشی و همگرایی دبیران کانون ها به عنوان رهبران گروه های هدف برگزار شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: به مناسبت همین ایام، مانور تخصصی امداد و نجات در منطقه روستایی "چه‎جا" از توابع شهرستان علی آباد در روز چهارشنبه برگزار می ‎شود.
وی با تاکید بر اهمیت مانورهای عملیاتی بر آمادگی دستگاه ‎های مرتبط با امداد و نجات استان گفت: در سال گذشته جمعیت هلال احمر استان به عنوان رییس کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی، بیش از 10 مانور استانی و شهرستانی را عملیاتی کرد که امسال نیز این روند ادامه خواهد یافت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: نشست جوانان، داوطلبان و امدادگران با حضور نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر می باشد که در این برنامه از جوانانی که در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی حضور فعال داشتند، تجلیل خواهد شد.
/1860/3014
























21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن