تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798444353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبار پیش بینی شده شهرداری بوشهریکهزار و160میلییارد ریال اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعتبار پیش بینی شده شهرداری بوشهریکهزار و160میلییارد ریال اعلام شد بوشهر – ایرنا – رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بودجه پیش بینی شده شهرداری این بندر امسال یکهزارو 160 میلیارد ریال است که امیدواریم با افزایش درآمدزایی شهرداری این میزان بودجه پیش بینی محقق شود.


به گزارش ایرنا، نصرالله اسدی یکشنه شب در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: همچنین برای توسعه فضای سبز شهر بوشهر 30 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که می تواند نوید بخش افزایش سرانه فضای سبز برای شهروندان بوشهری باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت اشتغال نیروهای بومی در شرکت های مستقر در پارس جنوبی بیان کرد: براساس بررسی های انجام شده شمار زیادی از شرکت های پتروشیمی فعال درپارس جنوبی حتی یک نیروی بومی استان بوشهر نیز درآن ها شاغل نیست.
اسدی اضافه کرد: این زیبنده استان بوشهر نیست که شرکتی دراین استان کار کند وحتی یک نیروی بومی نیز درآن مشغول به فعالیت نباشد.
وی ادامه داد: بی مهری برخی از مسوولان شرکت های فعال درمنطقه پارس جنوبی به نیروهای بومی درحالی است که براساس مصوبه دولت،50 درصد فرصت های شغلی شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی این استان باید به جویندگان کار بومی تعلق بگیرد.
رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: در استخدام نیروهای بومی استان بوشهر در پارس جنوبی موضوع کمبود نیروی انسانی ماهر مطرح می شود ولی این درحالی است که در شماری از شرکت ها حتی نیروهای خدماتی نیز بومی استان بوشهر نیستند.
رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: شرکت های پتروشیمی کاویان، مروارید، مرجان و پردیس که در پارس جنوبی فعال هستند از جمله شرکت های فاقد نیروی بومی استان بوشهر هستند.
وی یادآورشد: در شهرهای جنوبی استان بوشهر هیچ وقت شاهد سرقت و مشکلات فرهنگی نبوده ایم ولی با افزایش نیروهای غیر بومی در پارس جنوبی چنین جرایمی افزایش یافته است.
وی گفت: مسولان استان بوشهر باید برای تحقق حق مسلم جوانان استان بوشهر دست به دست هم داده و متحد شوند تا شاهد فعالیت شرکت های پتروشیمی فاقد نیروی بومی استان بوشهر نباشیم.
عضو دیگر شورای اسلامی شهر بوشهر دراین نشست گفت: تعداد زیادی از بیلبوردهای تبلیغاتی سطح این شهر به جای این که در برگیرنده پیام های شهروندی برای ارتقا سطح فرهنگ عمومی شهروندی باشد، حاوی پیام های تبلیغاتی هستند.
خدیجه گرشاسبی افزود: در سطح شهر حتی یک تابلو تبلیغاتی نیز به موضوع مهم عفاف و حجاب اختصاص نیافته است.
وی اظهارکرد: دراعیاد و سوگواری ائمه نیز کمتر شاهد تغییر در چهره ظاهری شهر بوشهر هستیم و شهر بخوبی با مناسبت ها نمود پیدا نمی کند.
گرشاسبی افزود: با اختصاص تابلو های تبلیغاتی سطح شهر بوشهر درتعدادی از روزهای ماه به پیام هایی در این زمینه می توان گامی مهم در راستای تقویت فرهنگ عمومی برداشت.
وی یادآورشد: روز 13 رجب میلاد حضرت علی (ع) نیز شاهد تبلیغات لازم برای پوشش چنین مناسبت بزرگ و مهمی نبودیم.
رییس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در پاسخ به انتقادات این عضو شورا گفت: سازمان های تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر سازمان فرهنگی نیز موظف به پوشش و تبلیغ برنامه های مذهبی هستند و نباید تنها شهرداری را موظف به اجرای این امر بدانیم.
عبدالخالق برزگر زاده از برگزاری نخستین نشست کمیته تخصیص در طول فعالیت شورای شهر چهارم بوشهر خبر داد و گفت: خوشبین هستیم که با از سرگیری روند برگزاری کمیته تخصیص بتوانیم نظارت بهتری بر هزینه کردها در پروژه های شهرداری داشه باشیم. ک/2
6045/6043



21/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن