تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تسهيلات 250 ميليارد ريالي براي سامان کاشي بروجرد در دست پيگيري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۱۹ب.ظ)
تسهيلات 250 ميليارد ريالي براي سامان کاشي بروجرد در دست پيگيري است موج - خرم آباد- استاندار لرستان گفت: با توجه به مشکلات اخير سامان کاشي بروجرد، پيگيري هاي لازم در خصوص اعطاي تسهيلات 250 ميليارد ريالي به اين کارخانه در دست اقدام است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، هوشنگ بازوند افزود: تاکنون دو جلسه با رئيس کل بانک مرکزي و دو جلسه با مدير عامل بانک ملي به منظور رفع مشکلات اين واحد توليدي انجام شده است.
وي اظهار داشت: با پيگيري ها و رايزني هاي انجام شده نيز مدير عامل بانک ملي به زودي به منظور بازديد از کارخانه سامان کاشي و پرداخت تسهيلات 250 ميليارد ريالي به بروجرد سفر مي کند.
بازوند اضافه کرد: همچنين مذاکراتي براي خريد محصولات سامان کاشي با وزارت دفاع صورت گرفته که انتظار مي رود مشکلات اين واحد صنعتي هرچه سريعتر برطرف شود.
قابل ذکر است که شرکت سامان کاشي بروجرد حدود 400 نفر پرسنل دارد و محصولات آن شامل کاشي کف، ديواري و نما است.
حقوق کارگران اين شرکت به دليل برخي مشکلات اقتصادي طي 7 ماه گذشته پرداخت نشده بود که با پيگيري هاي انجام شده،بخشي از اين معوقات پرداخت شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن