تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه (مردم) امر به معروف و نهى از منكر نكنند، و از نيكان خاندان من پيروى ننمايند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819138886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: تعامل دولت و مجلس پیشرفت کشور را محسوس تر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: تعامل دولت و مجلس پیشرفت کشور را محسوس تر می کند مهاباد - ایرنا - نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هماهنگی و تعامل بیشتر بین دولت و مجلس به توسعه همه جانبه کشور شتاب بخشیده و و پیشرفت آن را محسوس تر می کند.


عثمان احمدی روز یکشنبه به مناسبت آیین گرامیداشت نخستین سالگرد اجرای طرح تحول نظام سلامت در مهاباد افزود: این هماهنگی در اجرای طرح تحول نظام سلامت در سطح کشور باعث پیشرفت های بسیار خوبی در این زمینه و اجرای موفق این طرح شده است.
وی اضافه کرد: با اجرایی شدن این طرح، تحول گسترده ای در بخش درمان و بهداشت در جامعه صورت گرفت و سهم پرداختی ها مردم در این بخش بسیار کاهش پیدا کرد.
وی با اشاره به ضرورت توجه به بازسازی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد نیز گفت: این بیمارستان 40 سال پیش احداث و به مرور زمان فرسوده شده و لازم است که یک بیمارستان جدید جایگزین آن شود.
احمدی افزود: مهاباد قطب درمانی جنوب آذربایجان غربی بوده و در طول سال هزاران نفر از ساکنان شهرستان های مختلف جنوب استان برای مداوا به این شهرستان مراجعه می کنند.
وی اضافه کرد: ساختمان MRI مهاباد نیز در حال حاضر از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و دستگاههای مورد نیاز آن خریداری شده و بزودی به این شهرستان منتقل و نصب می شوند.
فرماندار مهاباد نیز در این مراسم گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از گام های مهم و اساسی دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان بود و که رضایت اقشار مختلف مردم را در پی داشت.
جعفر کتانی افزود: برای اجرای این طرح گام های مثبتی در بخش های درمان و بهداشت مهاباد نیز برداشته شده که کمبودها و مشکلات موجود باید با هماهنگی مسوولان مرتفع شود.
فرماندار مهاباد از تلاش ها و هماهنگی های مسوولان و استقبال خوب مردم این شهرستان برای اجرای موفق این طرح در مهاباد قدردانی کرد.
بیمارستان 250 تختخوابی امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بزرگترین بیمارستان های جنوب آذربایجان غربی به شمار می رود که حالت مرکزیت را برای شهرستان های جنوبی استان داراست.
شهرستان مهاباد با بیش از 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 116 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.
طرح تحول نظام سلامت از 15 اردیبهشت سال 93 با تدابیر دولت تدبیر و امید در کشور آغاز شد.
طبق گفته مسوولان تنها در مهاباد بیش از 25 میلیارد ریال از سوی دولت برای اجرای این طرح هزینه شده است.
3020/6185/6008



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن