تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: ایران خودرو تبریز بار توسعه آذربایجان شرقی را به دوش می کشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: ایران خودرو تبریز بار توسعه آذربایجان شرقی را به دوش می کشد تبریز- ایرنا - نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران خودرو تبریز طی دو سه سال اخیر به عنوان یک واحد صنعتی خودروساز نوید بخش خبرهای خوبی برای این بخش از صنعت آذربایجان شرقی بوده و در واقع این شرکت بار توسعه استان در صنعت را به دوش می کشد.


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی ایران خودرو تبریز، محمد حسن نژاد در حاشیه بازدید از این شرکت اظهارکرد: مشاهده تولید خودرو در این شرکت به نوعی تحقق آرزوهای همه مردم اذربایجان است و اکنون انتظار می رود حرکت به سمت تولید واقعی خودرو در این شرکت محقق شود.
وی با بیان اینکه راه اندازی سالن رنگ و بدنه در این شرکت گامی برای تکمیل چرخه تولید خودرو است، اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد افتتاح این خطوط همچنین پروژه های دیگر در زمینه قوای محرکه و طراحی خودرو باشیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از آمادگی شهرستان مرند و جلفا برای پذیرش فعالیت های آتی ایران خودرو تبریز خبر داد و گفت: در صورت علاقمندی سرمایه گذاران بخش خصوصی ، همکاری های لازم با آنها در بخش های مختلف صورت می گیرد.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز هم در این دیدار با اشاره به اهمیت صنعت خودروسازی برای استان، گفت: تلاش داریم با ارتقای سطح دانش فنی کارکنان خود و ایجاد زیر ساخت های لازم برای این بخش سهم خود را در رونق اقتصادی استان ایفا کنیم.
غلامرضا صادقیان با بیان اینکه ایران خودرو تبریز دروازه صادرات محصولات ایرانی به کشورهای CIS و همسایه عراق و ترکیه است، افزود: تقویت بخش های مرتبط با صنعت خودرو می تواند سهم ایران در بازارهای خارجی را حفظ و تضمین کند.
شرکت ایران خودرو تبریز در شهریور سال 86 فعالیت خود را آغاز کرده و پس از توقف تولید وانت باردو ، در حال حاضر وانت آریسان را تولید می کند.
7232/1756



20/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن