تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815604470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشگيري اجتماعي بايد مقدم بر اقدام پليسي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پيشگيري اجتماعي بايد مقدم بر اقدام پليسي باشد
فرمانده ناجا با تأكيد بر اينكه پيشگيري اجتماعي بايد تقدم بر اقدامات پليسي داشته باشد، گفت: بايد تلاش كنيم تا موضوعات امنيتي در بستر اجتماعي حل شود.
به گزارش خبرنگار ما، سردار حسين اشتري صبح ديروز در هجدهمين گردهمايي معاونين اجتماعي ناجا گفت: بايد اين توان را داشته باشيم قبل از اينكه اقدامات ما به صورت پليسي انجام شود با اقدامات پيشگيرانه موضوعات را به صورت اجتماعي حل كنيم. پيشگيري اجتماعي بايد تقدم بر اقدامات پليسي داشته باشد و نگذاريم موضوعات اجتماعي، امنيتي شوند بلكه بايد تلاش كنيم تا موضوعات امنيتي را در بستر اجتماعي حل كنيم.
فرمانده ناجا با اشاره به اينكه هدف ما اين نيست كه براي كسي پرونده‌سازي و افراد را دستگير كنيم و تحويل مراجع قضايي دهيم، ادامه داد: يكي از بزرگ‌ترين اهداف نيروي انتظامي حل كردن مشكلات مردم و رفع نيازمندي‌هاي آنان است كه با راه اندازي بيش از 600 دايره مشاوره و مددكاري در سراسر كشور در اين مسير گام برداشته‌ايم.
فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به اينكه فرمايشات رهبري در حكم فرمان است، از تشكيل كارگروه ويژه براي اجراي فرمايشات مقام معظم رهبري خبر داد و گفت: اين فرمايشات در حوزه‌هاي مختلفي از جمله طرح‌هاي ارتقاي امنيت اخلاقي و اجتماعي، جاده‌ها و همچنين اقتدار و رأفت پليس است كه بايد مبناي كار قرار گيرد.  
سردار اشتري تأكيد كرد: امروز نيروي انتظامي افتخار دارد در مقابل قانون‌گريزان و كساني كه خلاف جهت آرامش مردم حركت مي‌كنند، قاطعانه مقابله ‌كند و پناهگاه آسيب‌ديدگان باشد.
بايد به سمتي حركت كنيم كه اين موضوع روز به روز گسترش پيدا كند. معاونت اجتماعي نيروي انتظامي نيز بايد در بحث فرهنگ‌سازي سازماني و ارتقاي رفتار سازماني نقش مؤثر خود را ايفا كند و تمام تلاش خود را به كار گيرد تا فرهنگ‌سازي سازماني در ارتقاي رفتار سازماني محقق شود.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن