تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819656914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار نکا بر پاکسازی و نظافت روستاها در طول سال تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار نکا بر پاکسازی و نظافت روستاها در طول سال تاکید کرد ساری- ایرنا- فرماندار نکا گفت: شوراها و دهیاران روستاها در طول سال، در نظافت و پاکیزگی محیط های روستایی و به خصوص ورودی روستاها تلاش کنند و با جدیت وارد شوند.


به گزارش ایرنا، رحیم قاسمی طوسی روز شنبه در اولین جلسه شورای اداری نکا در سال جدید اظهار داشت: در سال جدید در جهت آراستگی و پاکیزگی روستاها با جدیت وارد شده ایم و بخشداران مرکزی و هزارجریب بر این امر نظارت کامل اعمال کنند.
وی افزود: مناطق روستایی دشت و هزارجریب نکا با داشتن جاذبه های بکر و مناظر طبیعی در جذب گردشگران و مسافران نقش بسیار مهمی دارند که آراستگی و ایجاد فضایی سالم و زیبا از مهمترین وظایف دهیاران و شوراهاست.
فرماندار نکا همچنین بر لزوم ساماندهی نظافت و بهداشت عمومی و بهداشت زیست محیطی در محیط های زندگی تاکید کرد و یادآور شد: دفع اصولی زباله ها، توسعه فضای سبز و درختکاری در روستاها از عوامل موثر در زندگی سالم است که امیدواریم بیش از گذشته به این امر توجه شود.
قاسمی طوسی در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت و مذاکرات تیم هسته ای گفت: کارهای بسیار خوبی انجام و در حال اقدام است که این مسئله کار بسیار عظیم است که نباید توقع داشته باشیم که همه منافع ما تامین شود بلکه نقد و انتقاداتی نیز وارد است.
وی افزود: مهمترین مسئله در کشور ما امنیت در جامعه است که با تلاش همه نیروهای نظامی، انتظامی، دست اندرکاران و مسئولان عملیاتی شده و اکنون از کشورهای امن جهان هستیم.
فرماندار نکا در ادامه با اشاره به طرح های در دست اقدام در شهرستان نکا اظهار داشت: اجرای طرح های مختلف روستایی، آسفالت و تعریض جاده نکا به نیروگاه، طرح های هادی و ... از جمله اقدامات و طرح های در دست اقدام است.
قاسمی طوسی ادامه داد: علاوه بر طرح های اعلام شده که دارای اعتبار اختصاصی هستند، 65 میلیارد تومان پروژه های مختلف عمرانی، زیرساختی در زمینه های مختلف داریم که با دستورات و هماهنگی با مدیران ارشد استان و کشور در جهت رفع مشکلات مردم گام بر می داریم.
وی در پایان با تاکید بر حفظ حجاب و عفاف بانوان در ادارات گفت: رعایت حجاب اسلامی در ادارات از مسائل مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد و همچنین مسئولین ادارات نیز در ارائه خدمات به افراد و بانوان بدحجاب و بی حجاب دقت کرده و تذکرات لازم داده شود.
در این مراسم از مدیران برتر در دستگاههای اجرایی شهرستان نکا تجلیل شد.ک2/
7332/1899



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن