تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813158319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشمی: رییس مجلس دل ما را قرص کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: چشمی: رییس مجلس دل ما را قرص کرد
صبای قم که نگرانی خاصی بابت ماندن در لیگ یا کسب سهمیه ندارند، می‌ روند تا نمایشی خوب مقابل تیم دوم جدول یعنی نفت‌تهران داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در مورد این دیدار گفت: نفت مطمئنا تیم خوبی است و توانست از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود، جا دارد به آنها تبریک بگویم با توجه به اینکه اولین سال حضورشان در آسیا بود اما خیلی خوب کار کردند. نفت تیم خوبی است که الان در رده دوم جدول قرار دارد و به فینال جام‌حذفی نیز راه پیدا کرده و از گروهش در آسیا بالا رفته، بازی سختی داریم اگر یک تیم در لیگ‌برتر وجود داشته باشد که بیشتر از ما بدود، آن تیم نفت‌تهران است چون تیم ما در لیگ به این معروف است که خیلی می‌ دود مطمئنا بازی قشنگی از آب درمی‌ آید. ما هیچ استرسی از اینکه بیفتیم یا سهمیه بگیریم، نداریم. نفت هم که می‌ خواهد ببرد و امتیاز بگیرد برای قهرمانی قطعا بازی زیبایی را شاهد خواهید بود.

او در مورد فراز و نشیب هایی که در این فصل داشته اند، ادامه داد: فراز و نشیب ها جدا از اینکه یک روز، روز تیمی است و یک روز نیست. فراز و نشیب ها بیشتر به خاطر وضعیتی است که از لحاظ مالی و امکانات به وجود می‌ آید. نیم فصل اول را بالاخره هر طوری است بازیکنان سر می‌ کنند. ما هم تمام تلاشمان را کردیم که بهترین نتایج را بگیریم اما نیم فصل دوم علاوه بر امکانات، با شرایط مالی فراز ونشیب های ما زیاد شد چون بازیکن یک روز خیالش راحت است می‌ آید خوب بازی می‌ کند و بدن ها جواب می‌ دهد و ما می‌ آییم و سپاهان را شکست می‌ دهیم از آن طرف یک روز دیگر یک بازی ساده را واگذار می‌ کنیم و بد هم بازی می‌کنیم که این بخاطر مشکلاتی است که در صبا وجود دارد. مطمئنا اگر این مشکلات برطرف شود تیم ما پتانسیل کسب سهمیه را دارد. همانطور که فصل گذشته به پلی آف آسیا رفت، اگر ما بخواهیم و مسوولان هم رسیدگی کنند صبا هم می‌ تواند جزو تیم هایی شود که قهرمانی لیگ‌برتر را کسب یا به فینال جام‌حذفی راه پیدا کند.

مدافع صبای قم با اشاره به اینکه امسال مشکلات زیادی داشتند در این باره گفت: ما امسال مشکلات زیادی داشتیم و مسوولین هم این را قبول دارند اما چند روز پیش رئیس مجلس قول داده بود که این مشکلات تا حدودی رفع شود و چون این حرف ها را از زبان رئیس مجلس شنیدیم دلمان بیشتر قرص و محکم شد. قرار شده پیگیری کنند و مشکلات حل شود.

هنگامی که از این بازیکن سوال شد در صورت ماندن مرفاوی شرایطشان چه فرقی می‌ کرد، پاسخ داد: بالاخره فوتبال است و نمی‌ توان گفت اگر آقای مرفاوی می‌ ماند شرایط بهتر می‌ شد یا بدتر؛ چون هزاران اتفاق می‌ افتاد. به هر حال ما ضرر کردیم گرچه باز هم می‌ گویم اگر مرفاوی می‌ ماند چه می‌ شد اما ما همان روند نیم فصل اول را ادامه می‌ دادیم. علاوه بر جدایی آقای مرفاوی، خیلی از بازیکنان ما سرباز شدند و آنها را از دست دادیم. آقای حسن زاده که دیگر نتوانست ما را همراهی کند و یک بازیکن برزیلی هم داشتیم که به مشکل خورد، بنابراین نتوانستیم از تمام پتانسیلی که در نیم فصل اول داشتیم در نیم فصل دوم هم استفاده کنیم. به هر حال مارکو، آقای حق جو این ها بازیکنان فیکس ما بودند که در نیم فصل دوم کنارمان حضور نداشتند. تغییر و تحولات به وجود آمده نگذاشت ما آنطور که باید و شاید نتیجه بگیریم. دیگر قسمت اینطوری بود.

چشمی در پایان افزود: انشاالله که این دو بازی پایانی را هم با خوبی و خوشی پشت سر بگذاریم خیلی ها می‌ گفتند نکند ما جلوی تیم های پایین جدولی انگیزه نداشته باشیم یا اینکه مثلا جلوی تیم های بالای جدول وا بدهیم. دیدید که اینطور نشد و خدا را شکر دیگر نگران افتادن نیستیم اما ما می‌ توانستیم از این بهتر هم باشمی ولی به دلیل مشکلاتی که داشتیم اینطور نشد.


12:23 1394/02/19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن