تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حیدرپور: پایداری‌ها منصف باشند، لاریجانی مغز متفکر و سپر بلای اصولگرایان است /رییس مجلس بعدی باید مشی اعتدالی داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حیدرپور: پایداری‌ها منصف باشند، لاریجانی مغز متفکر و سپر بلای اصولگرایان است /رییس مجلس بعدی باید مشی اعتدالی داشته باشد
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت معتقد است لاریجانی در 2 دوره ریاست بر مجلس هم نقش مثبتی در متعادل کردن فضای سیاسی مجلس و کشور داشته است.
عوض حیدرپور، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه علی لاریجانی در تحرکات سیاسی اصولگرایان و نقشی که می‌تواند در وحدت درونی این جریان ایفا کند، به خبرنگار نامه نیوز گفت: آقای لاریجانی در طول سالهایی که وی را می‌شناسم همیشه سپربلای اصولگرایان و مغز متفکر سیاسی در راه اعتلای اصولگرایی تا آنجایی که در توان داشته بوده است. 


وی تصریح کرد: سوابق او در صداوسیما، وزارت راشاد، شورای عالی امنیت ملی و در سالهای اخیر در مجلس شورای اسلامی به خوبی بیانگر این است که وی در مسیر اعتلا و وحدت اصولگرایی حرکت کرده و انتقاداتی که به ایشان می شود از روی غرض ورزی سیاسی و جناحی است.


این نماینده اصولگرای مجلس درخصوص برخی اظهارات برخی چهره های نزدیک به جبهه پایداری مبنی براینکه لاریجانی به سمت اصلاح طلبان گرایش یافته و باید زودتر به دامن اصولگرایی بازگردد، اظهار کرد: اگر کسی اینگونه نسبت به لاریجانی قضاوت کند که وی باید به دامن اصولگرایی بازگردد معلوم است که اصولگرایی را نمی شناسد و این اظهارات در مقابل خدمات و حسن نیت او نسبت به اعتلای جایگاه اصولگرایان، جفا به این چهره سیاسی اصولگرا است. 


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: متاسفانه اظهارات برخی دوستان ما در جبهه پایداری از دایره انصاف خارج است، بد نیست مروری به عملکرد او در وزارت ارشاد داشته باشند. آن زمان یک موج سنگینی از چپ ها و کارگزارن علیه وی بودند، حتی ضدانقلاب به سدت فعال بود ولی لاریجانی توانست روش ها و شیوه هایی را در در این وزارتخانه بنیانگذاری کند که کشور را در آن مقطع از آنچه که رهبری نظام تهاجم فرهنگی نامیده بودند، نجات دهد. 


این عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس یادآور شد: در این دو دوره ریاست او بر مجلس هم نقش وی در متعادل کردن فضای سیاسی مجلس و کشور بسیار کارآمد بوده است. 


حیدرپور درخصوص اینکه انتقادات منتقدان به نحوه تعاملات لاریجانی با اصلاح طلبان و نیروهای معتدل است، گفت: ستیز در کشوری که باور کرده ایم باید چندصدایی وجود داشته باشد جایز نیست. کسی که در جایگاه رییس مجلس یک کشور قرار دارد باید بتواند تعادل را بین همه افراد برقرار کند و یک همگرایی و همراهی را بین همه جناح ها و فراکسیون های مجلس و حتی کشور ایجاد کند. معتقدم لاریجانی بخوبی از عهده این وظیفه خطیر برآمده است.


وی تاکید کرد:در بین کسانی که می توانند ریاست مجلس بعدی را عهده دار شوند بدون شک لاریجانی گزینه بسیار شایسته ای است و می تواند این نقش اعتدالی را ایفا کند.






۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن