تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813570185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راکعی: رسیدن به هیئت‌رییسه مجلس دهم هدف اصلی اصلاح‌طلبان است/تفاوتی بین اعتدالیون و اصلاح‌طلبان وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



راکعی: رسیدن به هیئت‌رییسه مجلس دهم هدف اصلی اصلاح‌طلبان است/تفاوتی بین اعتدالیون و اصلاح‌طلبان وجود ندارد
دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش معتقد است همه خیرخواهان و دلسوزان نظام باید به این اعتراف و ائتلاف برسند که دیگر جای برای دور زدن قانون و دور زدن بزرگان کشور وجود ندارد و ملت و بزرگان اجازه نخواهند داد، که بار دیگر اتفاقات دولت نهم و دهم در کشور رخ دهد.
روز نو : دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش معتقد است همه خیرخواهان و دلسوزان نظام باید به این اعتراف و ائتلاف برسند که دیگر جای برای دور زدن قانون و دور زدن بزرگان کشور وجود ندارد و ملت و بزرگان اجازه نخواهند داد، که بار دیگر اتفاقات دولت نهم و دهم در کشور رخ دهد.


فاطمه راکعی نماینده اسبق مجلس ششم در خصوص برنامه اصلاح‌طلبان برای گرفتن اکثریت کرسی‌های مجلس به خبرنگار نامه نیوز گفت: اصلاح طلبان با توجه به تجارب تلخ و شیرین گذشته و فراز و نشیب‌های زیادی که در سال‌های اخیر داشتند، امیدوارند به یک راهکاری اصولی و لیست واحد و سراسری برای مجلس دهم برسند.


وی ادامه داد: انشالله در انتخابات آینده اکثریت کرسی‌های مجلس دهم در اختیار اصلاح‌طلبان خواهد بود. بدیهی است که اگر این اتفاق رخ دهد چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب در انتخابات شرکت می‌کنند و رای مردم را در اختیار خواهند گرفت، طبیعتا هیئت رئیسه جایگاه و هدف اصلی اصلاح طلبان خواهد بود و آقای دکتر عارف و دیگر بزرگان اصلاح‌طلب و چهره‌های شاخص شرکت خواهند داشت.


این چهره سیاسی اصلاح طلب، دولت یازدهم را اصلاح‌طلب دانست و تصریح کرد: معتقدم آقای روحانی و کابینه وی اصلاح‌طلبِ اصولگرا هستند. طرفداران رئیس‌جمهور اصلاحات و کسانی که در واقع در دوره اصلاحات در دولت و مجلس اصلاحات حضور داشتند عموما هم‌فکران آقای خاتمی بوده و هستند؛ که هم جانب اسلام را دارند و هم می خواهند خادم ملت باشند.


راکعی ادامه داد : اعتدالیون همواره روش اصلاح‌گرانه داشته‌اند، باید گفت که تفاوت فاحشی از نظر دیدگاه در میان اعتدالیون و اصلاحات  وجود ندارد و هر دو طیف معتدل و از اهالی اعتدال هستند. انشالله اگر مجلس اصلاح‌طلب روی کار بیاید بیشترین همکاری را با دولت یازدهم  خواهند داشت.


دبیرکل جمعیت زنان ملسمان نواندیش با اشاره به نزدیکی اعتدالیون دولت به طیف لاریجانی و اصولگرایان معتدل، خاطرنشان کرد: همه افراد و گروه‌ها قصد فعالیت در چارچوب قوانین و اخلاق دارند و می‌توانند به هم نزدیک شوند. معتقدم اعتدالیون چه در جناح اصولگرا باشند و چه در جناح اصلاح‌طلب که معنایش در اصلاحات نهفته است، باید برای رسیدن به اهداف ملی برای همیشه تلاش کنند تا وحدت و یک صدایی که لازمه یک کشور متحد و مقتدر است پدید آید. در این دنیای پرتلاطم وحشت آمیز بهترین کار این است که به یک ائتلاف بزرگ ملی برسیم و همه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به معنای واقعی خود گردهم جمع شوند.


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من همه خیرخواهان و دلسوزان نظام باید به این اعتراف و ائتلاف برسند که دیگر جای برای دور زدن قانون و دور زدن بزرگان کشور وجود ندارد، ملت و بزرگان اجازه نخواهند داد، که بار دیگر اتفاقات دولت نهم و دهم در کشور رخ دهد.




تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن