تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813026810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع تصرف اراضی ملی در غرب مازندران جدی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران: موضوع تصرف اراضی ملی در غرب مازندران جدی است نوشهر ـ ایرنا ـ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران منطقه نوشهر موضوع تصرف اراضی ملی در غرب استان را جدی دانست و تاکید کرد: مشکلات منابع طبیعی در حوزه غرب مازندران باید به صورت ویژه رسیدگی شود.


کورش خلعتبری در جلسه شورای اداری این اداره کل افزود : 953 قطعه زمین های قطعه بندی شده موسوم به 10 هکتاری در غرب مازندران وجود دارد که مساله مالکیت و تغییر کاربری این اراضی به موضوعی پیچیده تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه معضلاتی همچون قطعات 10 هکتاری در هیچیک از استان های کشور وجود ندارد و مختص به غرب مازندران است، گفت: برخی از مسوولان با موضوع قطعات 10 هکتاری آشنا نیستند از این رو برای حل مشکل حساسیت ندارند و کمک خاصی نمی کنند.
خلعتبری حفظ حریم دریا و اراضی ساحلی را هم از جمله مسائل مهم منابع طبیعی در غرب مازندران معرفی کرد و افزود : در این منطقه موضوع تصرف اراضی ملی جدی است و ما برای نصب نشانهٔ ارتفاعی (bench mark) جدید به حدود 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.
سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری غرب مازندران تاکید کرد : پیشروی آب دریای خزر منجر شد نشانه های ارتفاعی که چند دهه قبل نصب شده بود به زیر آب برود و از طرف دیگر چهار خطه شدن جاده کناره باعث گردید خط شاخص ما برای تعیین اراضی ساحلی مبهم شود.
وی گفت : هر چه سامان دهی وضعیت نقشه برداری و تثبیت مالکیت اراضی ساحلی در غرب مازندران دیرتر انجام شود، مشکلات، زیادتر و حل آن دشوارتر می گردد.
حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه نوشهر با وسعت 662 هزار و 33 هکتار معادل 9/27 درصد از مساحت مازندران در دامنه شمالی البرز مرکزی و در غرب استان واقع و اسناد 98 درصد اراضی ملی آن به نام دولت ثبت است. ک/2.
7517/ 1501/1654



19/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن