تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820906690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طبیعت در انتظار حماسه ای دیگر


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


طبیعت در انتظار حماسه ای دیگر استان‌ها > البرز - دومین طرح بزرگ پاکداشت طبیعت روز جمعه 18 اردیبهشت ماه در استان البرز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین-البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ دومین طرح بزرگ پاکداشت طبیعت که با هدف فرهنگ سازی در خصوص حفظ محیط زیست و با شعار "من هر روز از روی زمین یک آشغال بر می دارم - زمین پاک هدیه با آیندگان" انجام خواهد گرفت، روز جمعه مورخ 18 اردیبهشت ماه جاری در استان البرز برگزار خواهد شد.

این طرح ملی و ارزشمند به همت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و سازمان های مردم نهاد و با حمایت شهرداری کرج، شهرداری بخش آسارا، سازمان حفاظت از محیط زیست، استانداری و سایر دستگاه های مرتبط برگزار می شود که چهره های محبوب و آشنای دنیای هنر و ورزش از جمله فریدون آسارایی، محمد مایلی کهن، بهنام محمودی، مهران رجبی، حمید درخشان، علی کریمی و ... نیز در آن حضور خواهند داشت.

طرح پاکداشت طبیعت از ساعت 6:30 صبح روز جمعه 18 اردیبهشت ماه آغاز می شود و طی آن محور کرج جاده چالوس پاکسازی می شود.

همچنین روز جمعه همزمان با انجام پاکداشت طبیعت در کرج و جاده چالوس، شهرستانهای دیگر استان نیز در مناطق مختلف این طرح را اجرا خواهند کرد.

شایان ذکر است اولین دوره ی این طرح سال گذشته با استقبال پرشور جامعه ی ورزش و جوانان و اقشار مختلف مردم استان البرز و حضور بیش از دو هزار نفر از ابتدای جاده چالوس تا تونل کندوان انجام گرفت و طی آن زباله های این منطقه جمع آوری و پاکسازی شد.

کلید واژه ها: استان البرز - سازمان محیط زیست - دوستداران محیط زیست - محیط زیست - طبیعت -




پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 16:28:43





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن