تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802532945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگنه: همه فکر می‌کنند شرکت نفت کویت است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: زنگنه: همه فکر می‌کنند شرکت نفت کویت است
زنگنه با بیان اینکه برای اوپک باید دعا کرد گفت: اکثریت اعضای این سازمان موافق ادامه وضع موجود نیستند. به دلیل کاهش قیمت نفت در تأمین منابع مالی طرح های صنعت نفت دچار مشکل هستیم .همه فکر می‌کنند که شرکت ملی نفت کویت است، البته کویت قبل از اشغال. به سختی کار می‌کنیم. اما همه از جمله دولت و مجلس می‌‌خواهند کمک کنند.
کد خبر: ۴۹۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ - 06 May 2015


وزیر نفت با اعلام اینکه هنوز هیچ بحثی در دولت برای افزایش قیمت سوخت نشده است، گفت: ورود هیات نفتی آمریکایی را من هم شنیدم ولی نه تایید می کنم و نه تکذیب.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیژن زنگنه در حاشیه نمایشگاه نفت در پاسخ به سوالی درباره ورود هیات نفتی آمریکایی به کشور گفت: ورود هیات نفتی آمریکایی را من هم شنیدم ولی نه تایید می کنم و نه تکذیب. در جریان نیستم.

وزیر نفت در پاسخ به سوال تسنیم که پرسید، با توجه به کسری بیش 18 هزار میلیارد تومانی درآمد یارانه‌ها که نوبخت اعلام کرد، چه مقدار از این کسر  بودجه هدفمندی یارانه قرار است با افزایش قیمت حامل های سوخت جبران شود گفت: هنوز هیچ بحثی در دولت برای افزایش قیمت سوخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه امروز برای شرکت در کنفرانس امنیت انرژی عازم برلین است گفت: در این سفر دیدارهایی با شرکت های آلمانی و مقام‌های سیاسی این کشور خواهم داشت؛ این نشان دهنده این است که آلمانی ها مقدمات بازگشت خود به ایران را فراهم می‌کنند.

* همه فکر می‌کنند شرکت نفت کویت است

زنگنه با بیان اینکه برای اوپک باید دعا کرد گفت: اکثریت اعضای این سازمان موافق ادامه وضع موجود نیستند. به دلیل کاهش قیمت نفت در تأمین منابع مالی طرح های صنعت نفت دچار مشکل هستیم .همه فکر می‌کنند که شرکت ملی نفت کویت است، البته کویت قبل از اشغال. به سختی کار می‌کنیم. اما همه از جمله دولت و مجلس می‌‌خواهند کمک کنند.

* بدهی نفتی هند به ایران 2 بخش است، یک بخش آن 7 میلیارد یورو است

وی با اشاره به اینکه چین بدهی غیرمتعارف نفتی به ایران ندارد گفت: بدهی نفتی هند به ایران به دو بخش تقسیم می شود؛ بخشی که باید به یورو  پرداخت شود که معادل هفت میلیارد یورو است. بخش دیگر بدهی هم به روپیه است که به تدریج در حال دریافت است.

زنگنه با بیان این که از قیمت فعلی نفت راضی نیست؛ چرا که بازار نفت بی ثبات است گفت: سایر تولید کنندگان نفت خام نیز از این شرایط راضی نیستند. همه قبول دارند که عرضه بیش از تقاضاست.  اگر عوامل سیاسی نباشد قیمت ها میل به افزایش دارند.

* رونمایی قرارداد جدید نفتی شهریور در اروپا

وزیر نفت از رونمایی قراردادهای جدید نفتی در اروپا در شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: همزمان با معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی ایران طرح هایی که در قالب این قرارداد توسعه می یابند نیز معرفی خواهد شد.

وی با تأکید بر این که اوپک مانع عضویت کشورهای جدید در این سازمان نمی شود درباره ابراز تمایل کشور روسیه به اوپک و مخالفت اعضا با این موضوع گفت: هیچ مانعی برای عضویت اعضای جدید وجود ندارد. وقتی اوپک می پذیرد که آنگولا در این سازمان عضو شود چرا باید مانع از عضویت روسیه با تولید 10 میلیون بشکه در روز شد؟  ما مأمور به ظاهریم و از باطن روسیه بی خبر.

زنگنه درباره افزایش تولید نفت خام عربستان و بازگشت سهم ایران در صورت رفع تحریم ها تأکید کرد: تحت هیچ شرایطی از بازپس‌گیری سهم ایران در بازار عقب نخواهیم نشست.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن