تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813040803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دکوراسیون شومینه تان را بهاری کنید


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: دکوراسیون شومینه تان را با ایده های زیر بهاری کنید. برای دکوراسیون شومینه ها از ایده های زیر کمک بگیرید.
گل، حلقه‎ی گل، بنرها و تخم مرغ‎های رنگ شده می‎توانند به راحتی، تاقچه‎ی شومینه‎ی ساده‎یتان را به ویترین بهاریِ زیبایی تبدیل کنند. ما در ادامه توضیح خواهیم داد که هر کدام از این ویترین‎ها را چطور تهیه کنید. دکوراسیون شومینه بهاری : طاقچه‎ی شومینه‎‎ ساده‌ بهاری به همراه حلقه‎های گل و درخت آرایی  برای تزیینات اصلی‎، به حلقه‎ی گل درخت انگور، خزه، پروانه و سنجاقک اضافه کرده و آن را توسط تکه‎ای پارچه از یک پنجره‎ قدیمی آویزان کنید. دو خزه‌ تزیین شده به همراه دو مجسمه‎ سفالین خرگوش هم در دو طرف حلقه‎ گل قرار گرفته‎اند.  
دکوراسیون شومینه تان را بهاری کنید
 
دکوراسیون شومینه بهاری : طاقچه‎ شومینه‎‎ی آبی، سبز و کِرِمی مخصوص فصل بهار در این طاقچه شومینه یک حلقه گل شمشادی و یک تخم مرغ پلاستیکی آبی رنگ از آینه‎ای بزرگ آویزان شده‎اند. این آینه از دو طرف با شمع‎های کرم رنگ که روی شمعدانی‎های شیشه‎ای قرار دارند، تزیین شده است. خرگوش‎های قدیمی به رنگ‌های آبیِ کمرنگ و کرمی به طرح رنگ اضافه می‎شوند و علف‎های در گلدان هم این دکور ساده‎ی بهاری را کامل‎تر می‎کنند.  
دکوراسیون شومینه تان را بهاری کنید
 
دکوراسیون شومینه بهاری : حلقه‌ی گل بهاری زیبای صورتی - سبز دودی رنگ‎های ساده مهم‎ترین عنصر در دکور طبقه‎ی بالای این شومینه هستند. برای کامل کردن رنگ‎های موجود در قاب عکس‎ها، از بطری‎های شیشه‎ای به رنگ‎های آبی، سبز و صورتی کمرنگ استفاده کنید. همچنین شاخه‌های دست ساز شکوفه‎های گیلاس هم به این دکور اضافه کنید. یک پلاک از جنس تخته سیاه گچی نیز با یک پیام بهارانه آراسته شده است. شیشه‎های عطاری هم با تکه‎های چوب، سبزه و تخم مرغ‎های خشک شده‎ی بهاری تزیین شده‎اند. سبدی کوچک با دو ظرف شیشه‎ای آراسته به گل صورتی رنگ، این دکور دلنشین را کامل‎تر می کنند.  
دکوراسیون شومینه تان را بهاری کنید
 

دکوراسیون شومینه بهاری : طاقچه‎ی شومینه‎ی بهاری با عناصر طبیعی در این طاقچه شومینه از یک کاسه‎ی پایه دار که جزییات زیادی دارد و یک پارچ برای قرار دادن آیتم‎های طبیعی مانند شاخه‎های درخت بید، استفاده کرده است. همچنین آشیانه‎ی یک پرنده‎ی کوچک با تخم مرغ‎های مصنوعی داخلش، نیز روی این دکور قرار گرفته‌اند. آویزهایی به شکل پرنده‎ی خوتکا که روی کاسه‌ی پایه دار جای گرفته‎اند نیز ترکیب بهاری زیبایی را شکل داده اند. یک پرنده‌ی سفید روی تعدادی کتاب قدیمی هم پشت کاسه و پارچ قرار داده شده و در نهایت نقاشی زیبایی با رنگ‎های آرام بهاری این دکور را زیباتر می‎کنند.  
دکوراسیون شومینه تان را بهاری کنید
 
دکوراسیون شومینه بهاری : طاقچه‎ی شومینه‎ با حال و هوای ایستر با حلقه‎ی گل پارچه‎ای در این طاقچه شومینه از نوار حلقه‎ گل پارچه‎ای که در روز ولنتاین، طاقچه‎ شومینه‎ را زینت بخشیده بود، دوباره استفاده شده و این بار برای دادن روحیه‌ بهاری به آن، از تخم‎مرغ برای تزیین کردنش استفاده کرده است. خرگوش‎های خزه‎ای را روی تخم‎مرغ‎های پلاستیکی گذاشته و توسط اسفنج‎های گل فروشی، آنها را در سطل‎هایی رنگارنگ محکم نگه داشته است. سبدی پر شده از علف مصنوعی و تخم مرغ‎های پلاستیکی نیز یک طرف از طاقچه را به خود اختصاص داده‌اند. خرگوش‎های چوبی که ساخته‌ دست هستند هم احساسات را به سمت دیگر این دکور اضافه کرده‎اند.  
دکوراسیون شومینه تان را بهاری کنید
 

دکوراسیون شومینه بهاری : طاقچه‎ بهاری با کاغذهای تزیینی سایه‎گیر پنجره‎ سبز لیمویی، طاقچه‌ی بالای شومینه‎ را در طول سال مزین می‎کند و با تزیینات بهاری هم بسیار هماهنگی دارد. روی طاقچه را با علف مصنوعی ( که در مغازه‎های صنایع دستی قابل تهیه است ) پُر کنید و روی آن را با هویج‎های مصنوعی، یک عروسک جوجه و شیشه‎ای پر شده از تخم‎مرغ، تزیین کنید. به حلقه‎ گل درخت انگور تغییراتی بدهید و به آن فرسیتیای مصنوعی (نوعی گل)، هویج‎های مصنوعی بیشتر و تعدادی خرگوش خزه‎ای اضافه کنید. نوار تزیینی را از چسباندن کاغذهایی با طرح گل (در رنگ‎های نارنجی، سبز و زرد ) روی مقواهای دایره‌ای شکل درست می‎شود. حروف‎های چسب برگردان که بر روی مقواها زده می‎شوند، عبارت بهار مبارک را می‎سازند. برای آویزان کردن این نوار تزییتی سوراخ‎هایی را روی دو طرف مربع‎ها ایجاد کرده، آنها را روی هم قرار داده و سپس توسط پونز به طاقچه بچسبانید.  
دکوراسیون شومینه تان را بهاری کنید
   
دکوراسیون شومینه بهاری : طاقچه‎ شومینه‎ ساده و راحت با تخم مرغ‎های درخشان برای تزیین کردن این طاقچه‎ شومینه‎ چیزی ساخته‎ دست خودتان را به آن اضافه کنید. حلقه‌ گل تزیینی صورتی رنگی را با طرح حلقه‎ گل، 90 سانتیمتر نمد و سوزن ته گرد درست کنید. صدها دایره از نمد درآورید، سپس آنها را چهار بار تا کرده و روی طرح حلقه‎ گل با سوزن بزنید و در آخر هم با یک روبان صورتی رنگ از آینه آویزان کنید. سبزه‎ گندم در گلدان، تخم مرغ‎های رنگی در جاشمعی های کوچک شیشه‌ای در کنار یک عکس خانوادگی، تزیین این طاقچه را تکمیل می‎کنند.  
دکوراسیون شومینه تان را بهاری کنید



دکوراسیون شومینه بهاری : طاقچه‎ی بهاری زیبا برای طاقچه‎ی بالای شومینه‎، با استفاده از چند عنصر ساده، دکوری طبیعی و بهارانه درست کنید. گلدان‎ها را در پارچه‎های کنفی بسته بندی کرده و دورشان را روبان ببندید تا یک حس لطیفی ایجاد شود. همچنین کاغذ کادوهایی را روی آینه‎ پنجره‎ای به صورت لایه لایه قرار داده تا به تزییناتش رنگ آبی هم اضافه شود. یک حلقه‎ گل با شاخه‎های کوچک آراسته شده با گلبرگ‎های سفید، پرنده‎ای سرامیکی روی یک گلدان چوبی برعکس شده و یک ظرف شیشه‎ای پر شده از تخم‎ مرغ‎های قهوه‌ای، عناصر اصلی روی دکور طاقچه را تشکیل می‎دهند. قاب آهنی شکل دار در پشت این عناصر نیز حس ظرافت را به کل دکور بخشیده است.  
دکوراسیون شومینه تان را بهاری کنید


دکوراسیون شومینه بهاری : طاقچه‎ی بهاری با شیشه‎های عطاری پر شده از تخم مرغ این تزیین به دکور بهاری کمی رنگ اضافه می‎کند. شیشه‎های عطاری را ابتدا با پوشال پر کرده، سپس روی آن تخم‎مرغ‎های مصنوعی در رنگ‎های مختلف را قرار دهید و این تزیین زیبای بهاری را به وجود آورید.  باقی دکور طاقچه‎ی شومینه را خنثی تزیین کرده و از چیزهایی مانند شمع‎های ستونی سبز خزه‎ای رنگ، حلقه گلی کوچک با سبزه و گل‎های سفید و یک گلدان سبزه استفاده کنید.  
دکوراسیون شومینه تان را بهاری کنید
    تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ    



16 ارديبهشت 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن