تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802495307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اول قوه قضاییه: نفوذ قدرت‌های بزرگ در سازمان های بین المللی مانع مبارزه جدی با فساد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اول قوه قضاییه:
نفوذ قدرت‌های بزرگ در سازمان های بین المللی مانع مبارزه جدی با فساد است
معاون اول قوه قضاییه نفوذ قدرت‌های بزرگ در سازمان های بین المللی را مانع مبارزه جدی با فساد دانست.

خبرگزاری فارس: نفوذ قدرت‌های بزرگ در سازمان های بین المللی مانع مبارزه جدی با فساد است



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، غلامحسین محسنی اژه‌ای طی دیدار با رئیس دستگاه نظارت و بازرسی کشور دانمارک گفت: اعمال نفوذ برخی قدرتهای بزرگ و غربی در سازمان‌های بین المللی را مانع مبارزه جدی با فساد و اعمال حقوق بشر واقعی دانست و گفت: از ضروریات امروز دنیا است که تغییراتی در زمینه وظایف و مسئولیت های سازمان‌های بین المللی صورت گیرد. وی با ابراز امیدواری درباره منتج شدن این نوع تعاملات به انتقال تجربیات موفق و تبادل نظرات مشترک گفت: باید سازمان‌های بین المللی در زمینه مبارزه با فساد جدی‌تر و فعال‌تر ظاهر شوند.
اژه‌ای خاطرنشان کرد: در زمینه مبارزه با فساد نیز باید بازتعریف مشخصی از فساد و مقابله با آن انجام شود ضمن اینکه در فضای مجازی و سایبری نیز نیازمند قوانین جدید و تعریف فساد سایبری هستیم و امیدواریم با کارگروه کارشناسی بتوانیم تعریف مشخص حقوقی در خصوص فساد سایبری داشته باشیم.
معاون اول رئیس قوه قضائیه در ادامه با تاکید بر حضور فعال ایران در جامعه بین المللی گفت: ایران کشوری مستقل، منضبط و پای بند به قوانین حقوق بشر است که ظلم و ظالم را نمی پذیرد.
وی گفت: ایران به معنای واقعی از حقوق بشر در ایران و تمامی دنیا دفاع می کند و متاسفیم که می‌بینیم جوامعی داعیه حقوق بشر جهانی دارند ولی در مقابل ظلم بشری سکوت می‌کنند.
اژه‌ای کشته و زخمی شدن کودکان و زنان غیرنظامی در یمن را نمونه بارز سکوت جوامع بین‌المللی در مقابل ظلم کشور عربستان دانست و گفت: مردم مظلوم یمن حتی از دریافت دکتر، دارو و تجهیزات پزشکی هم محروم هستند.
معاون اول رئیس قوه قضائیه یادآور شد: امروز بعضی جوامع بین‌المللی اعتبار خود را نزد جهان و مردم از دست داده‌اند زیرا در مقابل بدترین ظلم‌ها سکوت اختیار کرده‌اند.
وی در ادامه از هیئت آمبودزمان دانمارکی تقاضا کرد که مدت زمان بیشتری در ایران اقامت کنند تا اطلاعات بیشتر و بهتری از کشور ایران حاصل کنند.
اژه‌ای همچنین در ادامه تبادل نظر با رئیس نظارت و بازرسی کشور دانمارک، روند مبارزاتی این کشور را در زمینه فساد بخصوص فساد اداری جویا شد که رئیس نظارت دانمارک نیز در پاسخ گفت: در کشور ما فسادی وجود ندارد، البته در گذشته وجود داشته است اما اکنون به نقطه ای رسیده ایم که در کشور ما فسادی نیست.
در ادامه این دیدار "یورگن استین سورنسن" رئیس دستگاه نظارت و بازرسی کشور دانمارک گفت: مدت سه سال است که رئیس آمبودزمان کشور دانمارک هستم و این سنت دیرینه ماست که با سایر کشورهای دنیا تبادل تجربه و همکاری داشته باشیم.
وی امضا تفاهم نامه بین آمبودزمان دانمارک و ایران در سال گذشته را علل ادامه ارتباط با ایران دانست و گفت: امیدواریم قبل از ترک تهران به زمینه‌های بیشتر همکاری در قالب تفاهم نامه برسیم.
وی با مثبت ارزیابی کردن سمینار مقابله با فساد در سازمان بازرسی کشور ایران افزود: سازمان ما یک نهاد کاملا غیرسیاسی است که هدف آن همکاری با سایر کشورها و از جمله ایران و تبادل نظر و اشتراک تجربیات موفق است.
استین سورنسن با تایید سخنان معاون اول قوه قضاییه مبنی بر تغییرات بین المللی در زمینه مبارزه با فساد گفت: باید تغییرات ساختار از داخل شروع و به سطح بین المللی برسد.
وی با بیان اینکه مدت 60 سال است آمبودزمان دانمارک تاسیس شده است افزود: قصد و نیت این نهاد مبارزه نبوده است و هدف آن پیشگیری از بروز فساد در جامعه است و کنترل مواردی که غیرقانونی و غیرمنصفانه باشد. انتهای پیام/

94/02/15 - 17:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن