تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813219186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهيز 1600 مرکز بهداشتي به تجهيزات دندانپزشکي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۶:۳۱ب.ظ)
تجهيز 1600 مرکز بهداشتي به تجهيزات دندانپزشکي موج - با اجراي طرح تحول در حوزه بهداشت قرار بود 10 ميليون نفر از ساکنان مناطق حاشيه نشين از خدمات بهداشتي برخوردار شوند که تاکنون اين طرح براي يک ميليون و 250 هزار نفر از حاشيه نشينان شهر مشهد به اجرا درآمده و طي چند روز آينده نيز براي 450 هزار نفر از حاشيه نشينان تبريز اجرا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر علي‌اکبر سياري در همايش نقد عملکرد دولت يازدهم در حوزه سلامت ضمن بيان اين مطلب افزود: پيش‌بيني مي‌کنيم با اجراي اين طرح تا 3 ماه آينده در مناطق حاشيه‌نشين در شهرهاي کمتر از 50 هزار نفر، 15 ميليون نفر از اجراي اين طرح بهره‌مند شوند.
معاون وزير بهداشت با اشاره به اين‌که 70 درصد جمعيت کشور را شهرنشينان تشکيل مي‌دهند، گفت: اجراي برنامه‌هاي تحول بهداشت به شهرهاي بزرگ نيز گسترش خواهد يافت.
دکتر سياري در تشريح اقدامات حوزه بهداشت افزود: توانستيم سرانه بهداشت و درمان را از 21 هزار تومان به 96 هزار تومان ارتقا دهيم و تأمين اين اعتبار نيز از محل يک درصد ارزش‌افزوده بر ماليات مهيا شد.
وي افزود: در طرح تحول بهداشت 1800 پزشک در مراکز بهداشت مستقر شدند، 348 ماما در اين مراکز به کار گرفته شدند. دو هزار خانه بهداشت نوسازي و بازسازي شدند، 1600 مرکز بهداشتي به تجهيزات دندانپزشکي مجهز شدند و دو هزار خودرو نيز براي بازرسي و گشت در روستاها و مناطق دورافتاده بين مراکز بهداشتي تأمين و توزيع شد.
وي ادامه داد: در اين راستا 436 قلم دارو به همراه مکمل‌هاي ويتامين در مراکز بهداشتي توزيع و تأمين شد و در حال حاضر هيچ‌يک از مراکز بهداشتي در اين زمينه کمبود ندارند.
معاون بهداشت با اشاره به اهميت دريافت ويتامين عنوان کرد: نسبت به 10 سال گذشته ويتامين بدن ايرانيان کم‌تر شده است و توصيه مي‌کنم همه از مکمل ويتامين D استفاده کنند.
معاون بهداشتي وزير بهداشت با اشاره به پوشش گسترده واکسن در کشور به‌ويژه افزودن واکسن پنج‌گانه (پنتاوالان) به برنامه‌هاي واکسيناسيون سراسري عنوان کرد: اطلاعات حوزه بهداشت در روستاها نيز به‌صورت الکترونيکي درآمده است و اين امر در آينده نيز گسترش بيش‌تري پيدا مي‌کند.
دکتر سياري اظهار داشت: ارائه خدمات مراقبت‌هاي اوليه بهداشتي را تا جمعيت 18 ميليون نفر تکميل خواهيم کرد.
معاون وزير بهداشت در پايان با اشاره به برنامه‌هاي عملياتي براي ارتقاي آب سالم، غذاي سالم و هواي پاک عنوان کرد: در اين راستا 14 استان را زيرپوشش برنامه‌هاي جديد بهداشت قرار مي‌دهيم













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن