تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال سال همدلی و همزبانی است پس چرا این مهم فراموش شده است؟


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: آنچه این روزها بر سر سخنان رییس جمهور محترم در جمع اعضای نیروی انتظامی در خصوص اینکه پلیس موظف نیست اسلام را اجرا کند به وقوع پیوسته است، با موضعگیری مجدد شخص رییس جمهور و برخی دیگر از مسئولان دولتی کم کم دارد به یک حاشیه جدی تبدیل می گردد.

به گزارش تراز ،در ابتدای سال 94 مقام معظم رهبری با اشراف بر مسائل روز جامعه، امسال را به درستی سال همدلی و همزبانی دولت و ملت بر شمردند شعاری که فعلا از سوی برخی رجال به حاشیه کشیده شده است.
بنا بر این گزارش هنوز خیلی از سال نگذشته است که متاسفانه سخنان اعضای دولتی که قرار بود تدبیر و اعتدال سرلوحه اقداماتشان باشد به برخورد لفظی با آحاد جامعه از مراجع عظام گرفته تا متدینین تبدیل شده است.
آنچه این روزها بر سر سخنان رییس جمهور محترم در جمع اعضای نیروی انتظامی در خصوص اینکه پلیس موظف نیست اسلام را اجرا کند به وقوع پیوسته است، با موضعگیری مجدد شخص رییس جمهور و برخی دیگر از مسئولان دولتی کم کم دارد به یک حاشیه جدی تبدیل می گردد.
در این خصوص ابتدا به بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری در حرم رضوی در خصوص نامگذاری امسالشان توجه نمایید:
رهیر معظم انقلاب در حرم رضوی در خصوص شعار سال، و نوع رفتار با منتقدان، رفتار بر مبنای برادری اسلامی و همراهی و همدلی و با نگاه مهربانانه را یکی از معیارهای لازم در بیان انتقادها خواندند و افزودند: البته این توصیه ها دو طرفه است، و مسئولان کشور در هر سه قوه نیز باید این حدود را رعایت کنند و با منتقدینِ خود، رفتاری مناسب و بدور از تحقیر و اهانت داشته باشند، زیرا تحقیر مخالفان از سوی مسئولان، خلاف تدبیر و حکمت است.
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: من مردم عزیزمان را به «بی تفاوتی» و «نظارت نکردن» دعوت نمی کنم بلکه آنها را به اهتمام در مسائل کشور فرا می‌خوانم، و اصرار دارم که برخوردها چه از سوی مردم و چه از سوی مسئولان، تخریبی و یا همراه با تحقیر و اهانت نباشد.
اما متاسفانه این روزها اصرار بر اینکه منتقدین به سخنان رییس جمهور محترم یا سطحی نگر هستند و از روی عمق مطالب را بیان نمی نمایند و یا اینکه می خواهند به زور کلت و دستبند مردم را دین دار نمایند موجب شده است که حتی رسانه های بیگانه نیز پرچمدار و آتش بیار معرکه اختلاف بین دولت و مردم گردند.
به نظر می آید چنانچه دولت محترم در سال انتخابات بجای پیوستن به مقوله تئوری پردازی و سیاسی کاری به دنبال حل مشكلات مردم باشد و بجای پرداختن به اموری که نشریات خاص و احزاب خاص تر! به دنبال آن هستند، مسائل اصلی را مد نظر قرار بدهد مهمترين معناي همدلي و هم زباني بین دولت و مردم را رقم زده است.
باید این نکته را نیز یادآوری نماییم که تبیین دین اسلام وظیفه علما و مراجع عظام است اما اجرای آن وظیفه همه بالاخص مجریان دولتی، 
اما متاسفانه هر دولتی که برسر کار می آید به نظریه پردازی مشغول می شود!
لذا همانطور که قبلا نیز اشاره کرده ایم جناب آقای روحانی خود به خوبی می دانند که مردم به دنبال رفع مشکلات اقتصادی خویش هستند و نباید تسلیم سیاست ورزی برخی شوند که فقط اهداف خود و نه مردم را دنبال می کنند و این را بدانند که اگر رای توده مردم را می خواهند باید به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشند لذا دولت نباید موضوع ديگري را به عنوان مسئله اصلي كشور مطرح كند.





سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 ساعت 16:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن