تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813179620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمهوری خواهان دو چهره جدید معرفی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: جمهوری خواهان دو چهره جدید معرفی کردند بین الملل > آمریکا - دو چهرۀ دیگر جمهوریخواه به کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اضافه شدند. بن کارسون که جراح مغز و اعصاب است، روز دوشنبه با اعلام خبر نامزدی خود برای این انتخابات با بیان اینکه سیاستمدار نیست تاکید کرد به دعوت مردم وارد این کارزار شده است.

لطفا منتظر بمانید...

   
    به گزارش وب سایت شبکه خبری یورنیوز، بن کارسون که از حمایت محافظه کاران افراطی از جمله طرفداران جنبش تی پارتی برخوردار است تاکنون عضو هیچ حزب سیاسی نبوده است. وی یکی از مخالفان سرسخت برنامۀ اصلاحات بیمۀ درمانی ارائه شده توسط باراک اوباماست و با انجام عمل جداسازی برادران دوقلوی بهم پیوسته بیندر در سال ۱۹۸۷ به شهرت رسید.

بن کارسون که مدال آزادی ریاست جمهوری آمریکا را به همین خاطر کسب کرده، بعد از انجام سخنرانی صبحانۀ دعای ملی در فوریۀ سال ۲۰۱۳ و انتقاد از باراک اوباما که به طور گسترده در رسانه های این کشور پخش شد، به یکی از چهره های مورد حمایت محافظه کاران در آمریکا تبدیل شد.

کارلی فیورینا، مدیرعامل سابق شرکت فناوری هیولت پاکارد نیز روز دوشنبه از ورود خود به کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد. وی در فیلم انتخاباتی خود با انتقاد از هیلاری کلینتون، دیگر زن حاضر در این رقابت ها او را غیرقابل اعتماد خواند.

کارلی فیورینا احتمالا تنها زن حاضر در این انتخابات از حزب جمهوریخواه است و تنها سابقۀ سیاسی وی به حضور در رقابت های سناتوری در سال ۲۰۱۰ بازمی گردد که در جریان آن شکست خورد و از حضور در سنای آمریکا ناکام ماند.

با ورود این دو به کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، شمار نامزدهای جمهوریخواهان به پنج نفر می رسد. در مقابل، هیلاری کلینتون، وزیر خارجۀ سابق امریکا تاکنون تنها نامزد حزب دموکرات این کشور معرفی شده که از حمایت باراک اوباما نیز برخوردار است.

وی از زمان آغاز کارزار انتخاباتی خود، با جنجال هایی از سوی محافظه کاران روبرو شده که از آن جمله می توان به مسالۀ کمک های خارجی به بنیاد غیرانتفاعی وابسته به هیلاری کلینتون و همچنین استفاده از ایمیل شخصی در مکاتبات دولتی توسط وی اشاره کرد. حمله به سفارت بن غازی در سال ۲۰۱۲ نیز که در زمان وزارت خارجۀ وی اتفاق افتاد، از دیگر مسائلی است که جمهوریخواهان برای فشار بر هیلاری کلینتون از آن استفاده می کنند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد. 52261
دانلود

کلید واژه ها: انتخابات آمریکا -



لینک را کپی کنید دانلود


سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 15:46:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن