تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821189534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوان 21 ساله 290 ميليارد را از کجا آورده؟!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: جوان 21 ساله 290 ميليارد را از کجا آورده؟!

جوان 21 ساله 290 ميليارد را از کجا آورده؟!


حسين هدايتي پس از رد اهليت از سوي سازمان خصوصي سازي حسابي ناراحت شده و معتقد است هيچ نقشي در شرکت استيل آذين ايرانيان ندارد که به خاطر بدهي بانکي او، سازمان خصوصي سازي اهليت شرکت را زير سوال ببرد.
به گزارش بانک ورزش، هواداران طرفدار حسين هدايتي منتظر ورود او به پرسپوليس هستند اما او پس از رد اهليت استيل آذين توسط سازمان خصوصي سازي، موضوع را بسيار ساده ديده و خيلي راحت مدعي شده سهامي در اين شرکت ندارد.
سوالات زيادي پس از طرح اين ادعاي هدايتي به وجود آمده است. يکي مي‌پرسد چرا هدايتي از واگذار نشدن پرسپوليس به شرکتي که نقشي در آن ندارد ناراحت است؟ يکي سوال مي‌کند چرا پس از شرکت در مزايده، او قيمت پيشنهادي شرکت را در اينستاگرامش نوشت و از مردم به خاطر اعتمادشان تشکر کرد؟
سازمان خصوصي سازي هم براي رد اهليت شرکت دلايل خاص خود را دارد. درست که عابديني و دوستان قصد دارند در جلسه‌اي که با پوري حسيني برگزار مي‌کنند، مدارکي رو کنند که نشان دهند حسين هدايتي ارتباطي با استيل آذين ايرانيان ندارد اما ماموران سازمان خصوصي سازي هم حق دارند قبول نکنند حسين هدايتي در شرکتي که در تمام ايران به نام او مي‌شناسند، نقشي ندارد.
هدايتي 98 درصد سهام شرکتش را به نام پسر و دختر 21 و 23 ساله‌اش کرده تا آنها در مزايده شرکت کنند اما حالا خصوصي‌سازي هم مي‌تواند تحقيق کند که يک جوان 21 ساله 290 ميليارد پول را از کجا به دست آورده است؟
اين مشکل به همين راحتي قابل حل نيست و هدايتي که کسي حاضر نيست مبلغ بدهي‌هاي بانکي او را علني کند، بايد فکري اساسي به حال آن بکند. البته شايد هم ما زياد سخت مي‌گيريم و سازمان خصوصي‌سازي اين بار به همين راحتي قانع شود!



سه شنبه, 15 ارديبهشت 1394 ساعت 15:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن