تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805484051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال طرح سوال از شهردار در خصوص اسپینانس۲


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گزارش پانا از جلسه شورای شهر تهران؛ احتمال طرح سوال از شهردار در خصوص اسپینانس۲ خبرگزاری پانا: تذکر یکی از اعضای شورا به نحوه اطلاع رسانی صدا و سیما، انتقاد نسبت به نحوه نقد عملکرد شورا، احتمال طرح سئوال از شهردار از مهمترین موضوعاتی بود که در جلسه امروز شورا عنوان شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ساعت 11:34

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، عبدالحسین مختاباد رئیس کمیته هنری شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز سه شنبه ضمن تشکر از مراسم گرامیداشت عباس شیبانی گفت: از این برنامه و تقدیر از این عضو قدیمی تشکر می کنم.
وی همچنین از فعالیت های سازمان زیباسازی تشکر کرد و گفت: به دلیل تلاش های این سازمان ما هر روز شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر هستیم و با نصب آثار هنری برجسته ایران و حتی دنیا آرامش را به شهروندان هدیه کرده اند.
مختاباد در ادامه درخواست کرد جلسه ای با ستاد بحران در ارتباط با پیش بینی های لازم برای مقابله با سه بحران اصلی در پایتخت برگزار شود.
پایتخت با بحران آب، زلزله و نشست زمین روبروست
این عضو شورای شهر افرود: پایتخت با بحران آب، نشست زمین و زلزله روبروست که باید در یک جلسه غیرعلنی توضیح داده شود چه اقداماتی در این رابطه انجام شده است.
انتقاد از نحوه انعکاس اخبار شورا توسط سیما
در ادامه اسماعیل دوستی عضو کمیسیون عمران شورا با اشاره به بحثی که در یکی از جلسات غیرعلنی با یکی از اعضای شورا داشت، گفت: این بحث خارج از روال کاری شورا نبود، هر چند روابط عمومی شورا آن را منعکس کرد. به نظر من با تذکری که آقای مختاباد داد، بحث باید تمام می شد، اما متاسفانه شبکه خبر که برای کل کشور برنامه هایش پخش می شود، موضوع این درگیری را پخش کرد و بعد به میان مردم آمد و از زبان آنها گفت ما به این نماینده ها رای نداده ایم که درگیر شوند در حالیکه هیچ درگیری خاصی وجود نداشت و هیچ ظلمی به اسلام و انقلاب نشده بود، این اختلاف نظرها طبیعی است.
وی تاکید کرد: ما نباید تلاش کنیم این موضوع تداعی شود که شورا در حال سیاسی شدن است.
دوستی از رئیس سازمان صدا و سیما درخواست کرد این خبر را خودش بازبینی کند و ببیند آیا به نفع شوراست یا ضرر آن.
عضو کمیسیون عمران شورا ادامه داد: من انصاف سرافراز را قبول دارم، خودش بگوید چه لزومی داشت این خبر پخش شود، عده ای نمی خواهند شورا کارآمد شود. اختلاف نظر داشتن چیز طبیعی است و ظلم به کسی نیست.
اعضای اصلاح طلب را به برنامه «خندوانه» هم دعوت نمی کنند
دوستی باز به زبان طنز از عدم دعوت اعضای شورا به برنامه های صدا و سیما گلایه کرد و گفت: سیمای عزیز شما که هیچ کدام از ما ۴ نفر را حتی در برنامه کودک، خندوانه و هندوانه دعوت نمی کنید، حداقل تضعیف هم نکنید.
وی در خصوص عملکرد صدا در حوزه انعکاس اخبار، گفت: در صدا همه اعضا عادلانه امکان بیان سخنانشان را دارند.
عضو شورای شهر در ادامه با اشاره به انتقاداتی که به تیم مذاکره کننده هسته ای می شود، تصریح کرد: ظریف، عراقچی و صالحی را اگر درصد بگیریم، اصولگرا هستند تا اصلاح طلب، آن وقت صدا و سیما رفته است با افرادی مصاحبه می کند که در زمان امام (ره) متولد شدند، در زمان جنگ کودک بودند، آن وقت کل این مذاکرات را زیر سئوال می برند. اصلا همه ما دلواپس، ملت ایران دلواپس، یک اتاق فکر ایجاد کنید و به جای حاشیه سازی به تیم هسته ای کمک کنید. من درخواست می کنم رئیس صدا و سیما به شورا بیاید تا من چند کلامی خواسته هایم را لُری به او بگویم. در ادامه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز با تایید سخنان دوستی، گفت: من هم اعتقاد دارم باید چنین ادبیاتی رعایت شود. نفی همدیگر را کردن و همدیگر را کوبیدن ما را به جایی نمی برد. اگر ما همدیگر را تحقیر و مسخره کنیم خودمان را مسخره کرده ایم، ما یک خانواده ای هستیم که در کنار هم فعالیت می کنیم. مقام معظم رهبری از عملکرد شورای سوم به خاطر آنکه با افکار مختلف شهر را به خوبی اداره کرد، تشکر کردند. چرا باید این شورا زیر سئوال برود.
چمران ادامه داد: من بد، ناتوان و ضعیف و هیچ کاری هم نکرده ام، قبل از انقلاب زندان نرفته ام، در جنگ نبوده ام و در جاهای مختلف هیچ کاری نداشته ام، اما این دوستان به من رای دادند و من در حال حاضر خدمتگزار حقیر و کوچک شما هستم. احترام ما دست خودمان است.
وی نیز انتقاد دوستی به صدا و سیما را به جا دانست و گفت بیشتر صحبت های تفرقه انگیز برجسته می شود تا صحبت هایی که در مسیر اصلاح است.
فعالیت های ماماها زیر پوشش بیمه ای قرار گیرد
به گزارش پانا، رحمت الله حافظی از وزارت بهداشت و رفاه خواست برای آنکه آمار سزارین پایین آمده و زایمان طبیعی به نُرم جهانی نزدیک شود، فعالیت های ماماها زیر پوشش بیمه ای قرار گیرد.
حافظی افزود: خردادماه ۹۳ برنامه پنجساله دوم ابلاغ شد و در حال حاضر یک سال از آن زمان گذشته. شهرداری موظف بود طی ۶ ماه ساز و کار اجرایی و شاخص های عملیاتی و هدف گذاری این برنامه را مشخص کند که خواستار پاسخ دهی شهرداری در این زمینه هستم.
همچنین مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به مصاحبه یکی از اعضا که سن عقلی شورا را ۶ ماهه دانسته بود، گفت: این تعبیر زشتی است که باید مشخص شود مخصوص ایشان است یا زبان حال اصلاح طلبان شورا.
وی با بیان اینکه مسجد جامعی و چمران هر دو سرمایه های شورا هستند، افزود: چه در مدیریت مسجدجامعی و چه مدیریت چمران، افراد شورا همان افراد هستند و جنس مصوبات نیز یکی است و رئیس شورا در مجموع فعالیت کمیسیون ها نقش خاصی ندارد. به نظر می رسد برخی با نزدیک شدن انتخابات هیات رئیسه می خواهند فضای شورا را آلوده کنند. این تعبیر بسیار زشت است.
شاکری افزود: این افراد نزدیک به رئیس جمهور اسبق هستند و می دانیم از سال ۸۸ مقام معظم رهبری با ایشان هیچ دیداری نداشته اند. همچنین مقام معظم رهبری تاکنون ۳۰۰ بار کلمه فتنه را به کار برده اند اما این افراد تاکنون یک بار نیز این کلمه را به کار نبرده اند.
چمران از شاکری درخواست کرد اسم افراد را در سخنانش به کار نبرد.
در ادامه شاکری با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: درست است تیم هسته ای ما از بچه های انقلاب هستند اما این نیست که هر کاری بکنند درست است. ما در ژنو وادادگی داریم و نگرانی ها در این زمینه بالا و جدی است.
چمران نیز در پاسخ به وی گفت: در حاشیه نمازجمعه با آقای صالحی صحبت کردم و قرار است زمانی برای حضور در شورا مشخص شود.
قناعتی: شهردار پاسخ تذکر ما را نداده است
به گزارش پانا، ابوالفضل قناعتی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به تذکری که در اسفندماه سال ۹۳ در خصوص پروژه اسپینانس ۲ به شهردار داده است، گفت: ۴۵ روز گذشته و دو بار نامه زده ایم و پاسخی دریافت نکرده ایم. شهردار منطقه خودش تخلف ۳۰۰ متری را قبول کرده، اما همین شهردار متخلف از شهرداری منطقه ۲ به شهرداری منطقه دیگری می رود یا در شهرداری منطقه ۱ برج سازی هایی خارج از ضوابط شهرسازی انجام می شود. متاسفانه سرعت پاسخ گویی به اعضا پایین است و همچنان تخلفات زیادی در منطقه ۱ و ۲ در حال انجام است.
در ادامه این جلسه اسماعیل دوستی توضیح داد که پرونده اسپینانس ۲ در کمیسیون ماده ۱۰۰ که وی مسئولیت آن را برعهده دارد بررسی می شود و اسپینانس ۲ تخلفی از لحاظ ارتفاع نداشته است و تنها استخری در طبقه بالا داشته که این استخر سقف معلق و سبکی دارد.
وی تاکید کرد: در حکم من شکی نداشته باشید، اگر تخلف باشد حکم تخریب می دهم همان طور که در علاء الدین این حکم صادر شد، هر چند به من توصیه شد این حکم را ندهم، اما من رای به تخریب صادر کردم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن