تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821030296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قيمت آخرين مدل هوندا مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۰:۵۰ق.ظ)
قيمت آخرين مدل هوندا مشخص شد موج - شرکت هوندا قيمت جديدترين مدل خودرو خود به نام HR-V را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، هوندا با HR-V مدل 2016 باز هم آمده تا شکوفايي بيشتري براي کلاس کراس‌اور کامپکت رقم بزند؛ خودرويي که شروع قيمتش از 19 هزار و 995 دلار است که اين قيمت شامل هزينه تحويل نيز مي‌شود. اين قيمت زير ۲۰ هزار دلار باعث مي‌شود تا HR-V بتواند از اين لحاظ با رقبايي مانند جيپ رنگيد 18 هزار و 990 دلاري رقابت خوبي داشته باشد. اين در حالي است که قيمت آن از نيسان جوک کهنه‌کار حدود يک هزار دلار کمتر است.
مدل پايه LX هوندا HR-V مدل 2016 داراي امکانات استانداردي چون دوربين نماي عقب، ارتباط بلوتوث و يک پورت USB است. ولي در همين حال خبري از صفحه لمسي نيست و اين امکان در تريم‌هاي بالاتر فراهم است. انتخاب سيستم انتقال قدرت متغير پيوسته، هزينه‌اي برابر 800 دلار در پي دارد. با اين حال، مجموع 20 هزار و 875 دلار باعث مي‌شود که مصرف سوخت بهينه‌تري از اين خودرو شاهد باشيم؛ ۸/۴ ليتر در شهر و ۶/۷۲ ليتر در جاده در هر ۱۰۰ کيلومتر.
اگر در HR-V از گيربکس دستي استفاده شود، اين مصرف سوخت به ۹/۴۱ ليتر در شهر و ۶/۹۲ ليتر در جاده افزايش پيدا مي‌کند. براي آن که بتوانيد از ديفرانسيل تمام‌چرخ متحرک استفاده کنيد، بايستي حتما تيک مربوط به CVT را بزنيد و در همين حال، بايد هزينه اضافي برابر 1250 دلار پرداخت کنيد. مدل‌هاي دو ديفرانسيل هوندا HR-V مصرف سوختي برابر ۸/۷۱ ليتر در شهر و ۷/۳۵ ليتر در جاده خواهند داشت.
هوندا HR-V EX مدل 2016 با گيربکس دستي 6 دنده و ديفرانسيل جلو، داراي شروع قيمتي برابر 22 هزار و 45 دلار است. امکانات اين مدل کمابيش شبيه به مدل کوچکتر «فيت» هستند که اين کراس‌اور بر اساس آن ساخته شده است. در HR-V EX، هوندا تجهيزاتي را مانند سيستم هوندا LaneWatch، استارت فشاري و يک نمايشگر لمسي 7 اينچي با امکان استفاده از پاندورا اضافه کرده است. همانند تريم LX، در اين تريم نيز مي‌توان با پرداخت 800 دلار به يک سيستم CVT دسترسي پيدا کرد و همين‌طور با 1250 دلار مي‌توان يک سيستم ديفرانسيل تمام‌چرخ متحرک در اختيار داشت.
تريم EX-L بالاترين سطح از هوندا HR-V است که در آن با امکاناتي چون صندلي‌هاي چرمي همراه با گرم‌کن، گرم‌کن آينه‌هاي بغل، پدل‌شيفتر، سيستم‌ راهبري و راديوي ماهواره‌اي روبرو مي‌شويد. شروع قيمت مدل سطح بالاي EX-L از 25 هزار و 470 دلار است که اين مبلغ براي مدل با ديفرانسيل تمام‌چرخ متحرک به 26 هزار و 720 دلار مي‌رسد.
در تمام نسخه‌هاي هوندا HR-V مدل 2016 براي پيشرانه از يک موتور ۱/۸ ليتري با چهار سيلندر در يک رديف استفاده مي‌شود که قدرتي برابر 141 اسب‌بخار توليد مي‌کند و از مدل «سيويک» گرفته شده است. HR-V که در بين مدل‌هاي فيت هاچ‌بک و CR-V کراس‌اور قرار مي‌گيرد، به‌زودي در بازار خودرو حاضر خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن