تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای 120 برنامه اقتصاد مقاومتی در گیلان


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان؛
اجرای 120 برنامه اقتصاد مقاومتی در گیلان
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از اجرای 120 برنامه اقتصادی در زمینه‌های کشاورزی و راه‌اندازی صنایع کوچک و تبدیلی امسال در این استان خبر داد.



به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، یونس تجربه‌کار امروز در رشت با اشاره به اهداف برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: حضور جوانان مؤمن و متدین در جامعه روستایی مظهر تجلی آیه قرآن است.

وی انسان‌سازی و مدیریت جهادی در جامعه را از اهداف سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: سازمان مذکور تلاش می‌کند مدیران آینده جامعه را از بین افراد متدین و متعهد انتخاب و تربیت کند.

تجربه‌کار محرومیت‌زدایی را از جمله برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در جامعه برشمرد و بیان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی با حضور دانشجویان در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و حتی دکترا برای خدمت‌رسانی در روستاهای محروم انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های این سازمان است، تصریح کرد: امسال اجرای 120 برنامه اقتصاد مقاومتی در استان برنامه‌ریزی شده است.

وی از احیای مزارع غیر‌فعال و نیمه‌فعال شیلات در زمینه پرورش آبزیان و احداث حوضچه‌های پرورش ماهی در گیلان خبر داد و یادآور شد: سال 94 ایجاد واحدهای قارچ خوراکی و پرورش دام سبک و سنگین شامل شتر، گاومیش و دام‌های چندقلوزا از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در استان است.

تجربه‌کار با اشاره به پرورش ماکیان کبک و بلدرچین در گیلان، خاطرنشان کرد: امسال پرورش شترمرغ و مرغ بومی، داربستی کردن باغ‌های کیوی، کاشت گیاهان دارویی، تولید کود ورمی‌کمپوست و پرورش زنبور عسل در استان پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان راه‌اندازی صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی خشک‌کن در رونق کشاورزی را مهم دانست و اظهار کرد: سال 94 یک واحد صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی پودرکن، هشت واحد صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی بسته‌بندی و 14 واحد صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی رب و عصاره در استان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی 28 واحد صنایع کوچک و تبدیلی ترشی و شور در گیلان، بیان کرد: امسال راه‌اندازی 19 واحد صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی فرآوری لبنیات، 25 واحد صنایع کوچک تبدیلی و تکمیلی مربا و شربت و همچنین 18 واحد صنایع تبدیلی ضایعات کشاورزی به خوراک دام و طیور در استان پیش‌بینی شده است.

تجربه‌کار به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در سال 93 اشاره کرد و گفت: سال گذشته یک‌هزار و 375 کارگاه تولیدی در استان راه‌اندازی شده است./فارس/110



۱۴/۰۲/۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن