تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799436193




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرگزاری رسمی مصر، طوفان قاطعیت را تجاوز عربستان خواند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: خبرگزاری رسمی مصر، طوفان قاطعیت را تجاوز عربستان خواند بین الملل > خاورمیانه - ایرنا نوشت:

خبرگزاری رسمی مصر الشرق الاوسط عملیات نظامی طوفان قاطعیت به رهبری عربستان را که مصر هم در آن مشارکت دارد تجاوز عربستان به یمن توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری یمن الان ، خبرگزاری رسمی مصر عملیات نظامی طوفان قاطعیت به رهبری عربستان ومشارکت مصر در آن را تجاوز عربستان به یمن توصیف واعلام کرد ایران میزبان زخمی های تجاوز عربستان به یمن وزخمی های دیگر جنگ ها است .

الشرق الاوسط افزود : ایران برای درمان زخمی های تجاوز عربستان به یمن در داخل این کشور حمایت وتسهیلات لازم برای آنها را از طریق جمعیت های خیریه ایرانی با در آمد محدود، فراهم می کند.

این اولین بار نیست که رسانه های مصری عملیات نظامی طوفان قاطعیت به رهبری عربستان را تجاوز آشکار عربستان به یمن می دانند چرا که پیش از این ابراهیم عیسی روزنامه نگار مصری گفت: انصار الله تروریست نیستند بلکه بخشی از مردم یمن هستند .

ابراهیم عیسی افزود: هدف از تجاوز هوایی عربستان اردوگاههای تروریست ها نیست بلکه زیر ساخت های اساسی یمن مانند فرودگاهها وتاسیسات آن است.

وی ضمن اظهار تعجب از عربستان گفت: عربستان با اخوان المسلمین در ظاهر مخالفت می کند اما در باطن با آنها برای نابودی انصار الله هم پیمان می شود.

وی حمله های عربستان به انصار الله را به نفع اخوان المسلمین یمن دانست.

همچنین یوسف الحسینی روزنامه نگار مصری با تمسخر گرفتن عملیات طوفان قاطعیت به رهبری عربستان علیه مردم یمن در برنامه آقایان محترم گفت: طوفان معنی شدت دارد ،آنچه تاکنون در یمن رخ داده طوفان نیست ومی توان آن را قارقار کلاغ نامید.

وی افزود: نام طوفان قاطعیت برای تجاوز عربستان به یمن بیان کننده نداشتن ابتکار ونبود فهم لازم برای کسی است که آن را نامید .

این خبرگزاری به نقل از پایگاه خبری انصار الله اعلام کرد ایران طی روزهای آینده تصمیم هایی برای کاهش رنج وسختی شهروندان یمنی سرگردان در خارج می گیرد به طوری که ضمن اقدام به انتقال آنها به ایران ،درمان وخرج زندگی آنها تا بازگشت به یمن را به عهده می گیرد.

پایگاه خبری انصار الله به نقل از منابع ایرانی آگاه افزود: این تصمیمات شامل گشودن درهای فرودگاه های ایران به روی یمنی های سرگردان در کشورهای مختلف که راه بازگشت آنها به کشورشان مسدود شده می باشد ومقامات ایرانی تا زمان حل بحران یمن وبازگشت آنها به کشورشان به آنها پناه می دهند.

بر اساس این گزارش فرودگاه بین المللی بیروت برای یمنی های سرگردان در مصر، اردن ودیگر کشورهای عرب همسایه

آنها را ترانزیت کرده واز آنجا به تهران منتقل می شوند.

عبدالفتاح السیسی در سخنانی در دانشکده جنگی مصر گفت: کشورش با نیروهای هوایی ودریایی در عملیات نظامی طوفان قاطعیت علیه یمن شرکت می کند اما مشارکت نیروهای زمینی مصر در این عملیات را تکذیب کرد.

در حالی که از آغاز تجاوز عربستان به یمن تاکنون بیش از سه هزار و 500 یمنی کشته، بیش از شش هزار نفر زخمی و 300 هزار نفر دیگر نیز آواره شده اند، سازمان ملل برای توقف این تجاوز و جلوگیری از ادامه کشتار غیرنظامیان وارد عمل نشده و با انتشار بیانیه های بی اثر، در عمل به نوعی از تجاوز عربستان به یمن حمایت کرده است.

جنگنده های 9 کشور عربی از جمله کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (به جز عمان) و آمریکا از ششم فروردین تاکنون، عربستان را در تجاوز هوایی به یمن همراهی می کنند. 49261

کلید واژه ها: مصر - عربستان -




دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 - 12:15:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن