تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراها نگذارند روستاها به خاطر سیاست عقب بمانند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شوراها نگذارند روستاها به خاطر سیاست عقب بمانند
کد خبر: ۴۹۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ - 03 May 2015


نماینده مردم بناب در مجلس با تأکید بر ضرورت پرهیز شوراها از وارد شدن به مسائل سیاسی و جناح‌بندی گفت: نگذارید روستاها به خاطر مسائل سیاسی عقب بمانند و من هم هرگز با شوراهای سیاسی و مسئولان سیاسی برخورد نکرده و نخواهم کرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی امشب در جمع اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای تابعه بناب و به مناسبت سالگرد تأسیس شوراهای اسلامی شهر و روستا، با اعلام اینکه هر روستایی که اعضای شورایش پا در رکاب هستند، کارهای آن روستا نیز به خوبی پیشرفت داشته است، تصریح کرد: ما در این شهر روستاهایی داریم که اعضای شوراهای آن جهاد می‌کنند و خیلی قوی کار کرده و آبروی خود را صرف عمران و آبادی روستا می‌کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها محور توسعه و عمران و آبادانی هستند و اگر هر روستا و شهری دارای شورای فعالی باشد، قطعاً آن روستا یا شهر آباد خواهد شد.

وی با انتقاد از عدم وقت‌گذاری برخی اعضای شوراهای روستاها افزود: آنهایی که به وظایف خود عمل نمی‌کنند، باید پاسخگو باشند و حتی من چهره برخی از اعضای شوراها را برای نخستین بار زیارت می‌کنم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و افراد خبره در سطح شهر و روستاهای منطقه گفت: متأسفانه در کشور ما این یک آفت شده که وقتی به مقامی می‌رسیم، دیگران را قبول نداریم.

وی تاکید کرد: اعضای شوراها باید از اساتید، معلمان و ریش سفیدان که می‌توانند مشکلات را حل کنند، در راه توسعه و پیشرفت روستاها استفاده کنند.

باقری بنابی با تأکید بر ضرورت پرهیز شوراها از وارد شدن به مسائل سیاسی و جناح‌بندی خاطرنشان کرد: نگذارید روستاها به خاطر مسائل سیاسی عقب بماند و من هم هرگز با شوراهای سیاسی و مسئولان سیاسی برخورد نکرده و نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته کارهای قابل توجهی در روستاها صورت نگرفته بود، افزود: من اهل تبلیغات نیستم، ولی کارهای خوبی در سال‌های اخیر در روستاها انجام شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برخی مدارس روستاهای شهرستان وضع خوبی ندارند، اظهار کرد: اگر 40 درصد هزینه توسط اهالی روستاها تأمین شود، 60 درصد بقیه نیز توسط دولت پرداخت خواهد شد.

باقری بنابی با اشاره به اینکه شهرستان بناب با بحران جدی آب روبه‌رو است، گفت: با توجه به کمبود منابع آب‌های زیرزمینی، باید الگوی کشت مدنظر قرار گیرد و از کاشت محصول پیاز پرهیز شود؛ زیرا کاشت پیاز در این شرایط و وضعیت آبی یک خیانت است.

انتهای پیام/60001/ط30/چ3000













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن