تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد پایگاه‌های بسیج در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ایجاد پایگاه‌های بسیج در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی سمنان
رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان از ایجاد پایگاه‌های بسیج در سطح کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی استان سمنان خبر داد.
احمد احمدی در حاشیه حضور در همایش روز بسیج کارگری با گرامیداشت این هفته به برنامه‌های این سازمان در هفته کارگر و روز بسیج کارگری اشاره کرد و گفت: از چهارم اردیبهشت‌ماه برنامه‌های این هفته با غبارروبی گلزار شهدای استان و حضور در نماز جمعه آغاز و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و همچنین ائمه جمعه شهرستان‌ها توسط ستاد هفته کارگر و بسیج کارگری برنامه‌ها انجام شد.
رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان افزود: عیادت از کارگران بیمار در بیمارستان شفای سمنان، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر استان، برگزاری همایش‌های روز بسیج کارگری در سراسر استان و همایش بزرگ کارگران در راستای کنگره 3 هزار شهید استان سمنان از دیگر برنامه‌های این هفته بوده است.
احمدی خاطرنشان کرد: بازدید مجموعه مدیران و کارگران از پارک علم و فناوری استان و اعزام کارگران، کارفرمایان و مسئولان بسیج کارگری به همایش کشوری با حضور رئیس‌جمهور از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی با اشاره به اعزام 40 نفر برای دیدار با رهبر انقلاب گفت: از استان سمنان، 40 نفر از کارگران، کارفرمایان و مدیران نمونه به دیدار رهبری اعزام شدند.
احمدی بیان کرد: ما از همه کارگران که سربازان جنگ اقتصادی ما هستند، تقدیر می‌کنیم و تلاش داریم تا با انجام برنامه‌های مختلف با توجه به شرح وظایف این سازمان در ارتقای سطح کارگران در جامعه تلاش کنیم.
وی روز دهم اردیبهشت‌ماه را روز بسیج کارگری عنوان کرد و افزود: این روز شهید برونسی، شهید شاخص کارگری کشور به شهادت رسیده‌ و این روز را روز بسیج کارگری نام نهاده‌اند.
رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان با تقدیر از فعالیت‌های انجام‌شده توسط بسیج کارگری شاهرود عنوان کرد: باید تلاش کنیم تا فرهنگ بسیجی را در قشر کارگر و واحدهای تولیدی بسط و گسترش دهیم تا با این فرهنگ والا بتوانیم در عرصه تولید نیز مانند عرصه نظامی دشمنان را ناکام سازیم و فعالیت‌های انجام‌شده در این زمینه قابل تقدیر است.
وی با تأکید بر ایجاد پایگاه‌های بسیج در سطح کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی بیان کرد: تلاش داریم در واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها پایگاه‌های بسیج ایجاد شود و تاکنون در شاهرود 6 پایگاه بسیج تأسیس شده و استقبال برای تأسیس پایگاه‌های دیگر نیز از طرف شرکت‌ها و کارخانه‌ها وجود دارد و این نشان از علاقه همه به بسیج و فرهنگ متعالی آن برای پیشرفت و استکبارستیزی است.




تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن