تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری معلمان ضرورت توسعه برنامه های تدوین شده استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در دیدار معلمان نمونه آذربایجانشرقی با استاندار مطرح شد; همکاری معلمان ضرورت توسعه برنامه های تدوین شده استان خبرگزاری پانا:در دیدار معلمان نمونه استان با استاندار آذربایجانشرقی،اسماعیل جبارزاده بر ضرورت همکاری معلمان در فرهنگ سازی و آموزش های درست برای اجرای برنامه های تدوین شده جهت توسعه استان تاکید کرد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ ارديبهشت ساعت 00:46

خبرگزاری پانا+همکاری معلمان ضرورت توسعه برنامه های تدوین شده استان

به گزارش خبرگزاری پانا، اسماعیل جبارزاده پنج‌شنبه شب در دیدار با معلمان نمونه استان، با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم، آموزش دادن معلمان به نوجوانان در عرصه‌های مختلف را گره‌ گشای مشکلات برشمرد و گفت: اجرای برنامه های تدوین شده برای توسعه استان به حضور و ایفای نقش معلمان وابسته است.

وی با بیان آماری از وضعیت صنعت، اشتغال و باسوادی استان، گفت: متاسفانه زمانی که استان را تحویل گرفتیم میزان باسوادی در استان در مقایسه با استان‌های هم تراز در وضعیت مطلوب نبود، بیکاری بالاتر از میانگین کشور بود و آمار شاغلان نسبت به سال‌های پیش از آن کاهش یافته و بسیاری از واحدهای صنعتی غیرفعال شده بودند. استاندار آذربایجانشرقی با اشاره به ناهنجاری های اجتماعی و اعتیاد و ...  بیان داشت: تمام بخش ها در استان نیازمند بازنگری و نگاه علمی می باشد تا بنابه فرموده مقام معظم رهبری که آذربایجان سر ایران است به جایگاه اصلی خود یعنب شهر اولین ها برسد.

جبارزاده با خاطر نشان ساختن یازده کارگروه تخصصی برای تدوین برنامه توسعه استان،افزود: این برنامه با مد نظر قراردادن ظرفیت‌های بومی استان تهیه و زمینه برای اجرا آن فراهم است اما همکاری و کمک معلمان برای نتیجه دادن این برنامه بسیار مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این دیدار ضمن گزارش فعالیت های آموزش و پرورش در سال گذشته گفت: آموزش و پرورش استان با رویکرد مبتکرانه و جدید در سال گذشته 36 برنامه محوری را شروع و به نتیجه رساند و با کسب شش رتبه برتر کشوری نمود عینی این حرکت جهادگونه را نمایان کرد.

جعفر پاشایی از اجرای40 برنامه محوری تدوین شده اموزش و پرورش استان برای سال 94 در راستتای برنامه های توسعه استان خبر داد.
گفتنی است :در این دیدار دو معلم نمونه کشوری و 31 معلم نمونه استانی از سوی استاندار تجلیل شدند.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن