تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803913065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسكن مهر پرديس به كما رفت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مسكن مهر پرديس به كما رفت
درحالي قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در پروژه مسكن مهر طي هفته گذشته از پيشرفت بسيار خوب مسكن مهر شهر جديد پرديس خبر دادكه هم‌اكنون مديرعامل عمران شهرهاي جديد ايران از عدم اتمام پروژه مسكن مهرپرديس به‌رغم اتمام ساير پروژه‌‌ها تا دهه فجر امسال خبر مي‌دهد.
نویسنده : هادی غلامحسینی 


درحالي قائم‌مقام وزير راه و شهرسازي در پروژه مسكن مهر طي هفته گذشته از پيشرفت بسيار خوب مسكن مهر شهر جديد پرديس خبر دادكه هم‌اكنون مديرعامل عمران شهرهاي جديد ايران از عدم اتمام پروژه مسكن مهرپرديس به‌رغم اتمام ساير پروژه‌‌ها تا دهه فجر امسال خبر مي‌دهد.
به گزارش «جوان»، هفته گذشته احمد اصغري ‌مهرآبادي در جمع خبرنگاران مدعي شد طي بازديد ميداني كه از مسكن مهر پرديس داشته است پيشرفت پروژه مسكن مهر را مثبت ارزيابي كرده، اما حالا محسن نريمان مديرعامل عمران شهرهاي جديد ايران با بيان اينكه به جز پروژه مسكن مهر پرديس ساير پروژه‌هاي مسكن مهر شهرهاي جديد تا دهه فجر امسال پايان مي‌يابد به نوعي بر مشكل‌دار بودن روند اتمام مسكن مهر پرديس اشاره و اعتراف داشته است.
 لازم به ذكر است در نشست خبري كه هفته گذشته در وزارت راه و شهرسازي برگزار شد، خبرنگار «جوان» به استناد گفت‌وگويي كه با عليرضا خسروي عضو كميسيون عمران مجلس انجام داده بود نسبت به توقف پروژه مسكن مهر شهرجديد پرديس ابراز نگراني كرد ولي قائم‌مقام وزيرراه و شهرسازي در پروژه مسكن مهر مدعي شد مشكلي در روند پروژه مسكن مهر پرديس وجود ندارد. 
در اين بين در شرايطي اصغري‌مهرآبادي روند اجرايي مسكن مهر پرديس را مثبت ارزيابي مي‌كرد كه به نظر مي‌رسد اين مقام به عنوان نماينده تام‌الاختيار وزير راه و شهرسازي در مسكن مهر اطلاع درست و دقيقي از آنچه در مسكن مهر پرديس در جريان است ندارد.
گفتني است كه محسن نريمان، مديرعامل شهرهاي جديد مدعي شده است به غير از پرديس كه پروژه مسكن مهر در اين شهر نسبت به ديگر شهرها ديرتر كليد خورد، افتتاح هيچ پروژه مسكن مهري بعد از دهه مبارك فجر قابل قبول نخواهد بود. 
همچنين عليرضا خسروي عضو كميسيون عمران كه به‌طور مستمر از پروژه‌هاي مسكن مهر بازديد به عمل مي‌آورد، چندي پيش طي گفت‌وگويي با «جوان» با انتقاد از بي‌انگيزگي برخي از مديران مسئول در تكميل پروژه مسكن مهر، از روند تكميل مسكن مهر در شهرهاي جديد ابراز نارضايتي كرد. 
 اين نماينده مجلس در ادامه مدعي شد طي بازديدي كه از پروژه مسكن مهر پرديس داشته است متوجه شده حتي 100نفر كارگر و چهار جرثقيل هم در پروژه مسكن اين شهر جديد فعاليت ندارند و اين امر در شرايطي اتفاق افتاده است كه متقاضيان مسكن مهر برحسب دستور‌العمل شماره 3‌وجهي مازاد بر قرارداد رابراي اتمام پروژه مسكن مهر پرداخت كرده‌اند، اما با اين وجود كار جدي براي اتمام پروژه‌ها انجام نمي‌گيرد. عليرضا خسروي در عين حال فاز 5، 8 و 11 پروژه مسكن مهر پرديس را با چالش‌هاي قابل ملاحظه‌اي روبه‌رو دانست ومدعي شد از 90 هزار واحد مسكن مهري كه قرار بوده در شهر جديد پرديس تحويل داده شود تا‌كنون تنها 8 هزار واحد تحويل شده است. 
حال در اين بين بايد ديد چگونه است كه يك نماينده مجلس وقتي براي بازديد از پروژه مسكن مهر به شهرجديد پرديس مي‌رود، شرايط اجرايي پروژه را منفي و وقتي قائم‌مقام وزير راه در همين مدت زمان به اين پروژه سر مي‌زند شرايط اجراي پروژه مسكن مهر پرديس را مثبت ارزيابي مي‌كند.  به جد جاي تأمل دارد كه در پروژه مسكن مهر شهرهاي جديد و به ويژه شهر جديد پرديس چه مي‌گذرد؟


تكميل واحدهاي مسكن مهر پرديس متوقف شده است
از سوي ديگر سيدمهدي هاشمي رئيس كميسيون عمران مجلس در گفت‌وگو با تسنيم گفت: قول داده شده پروژه‌هاي مسكن مهر پرديس تا پايان سال ۹۴ به اتمام برسد، اين در حالي است كه تكميل واحدهاي مسكن مهر پرديس متوقف شده است. در نهايت برخي شنيده‌ها حاكي از آن است كه مسكن مهر در دولت يازدهم به موضوعي جهت مناقشه‌هاي سياسي بدل شده است و از بس مقامات بلند مرتبه دولتي به اين طرح نقد داشته‌اند، برخي از مديران مسئول در اتمام پروژه‌هاي مسكن مهر براي اتمام طرح‌ها انگيزه خود را از دست داده‌اند. 
از سوي ديگر پيمانكاران مسكن مهر نيز با استقبال از تأخير در تكميل پروژه‌ها در انتظار دستورالعمل جهت افزايش قيمت ساخت مسكن مهر نشسته‌اند تا بتوانند از تأخير‌هاي مكرر اين پروژه براي خود درآمدي كسب كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن