تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805365457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدی‌نژاد: به سخنرانی اوباما خندیدم و بهش گفتم بیچاره ترمز بریدی/طرف برده و کاتریلیارد شده و بعد راجع به عدالت صحبت می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: احمدی‌نژاد: به سخنرانی اوباما خندیدم و بهش گفتم بیچاره ترمز بریدی/طرف برده و کاتریلیارد شده و بعد راجع به عدالت صحبت می‌کند
محمود احمدی نژاد در جریان سفر به بابل گفت: سخنرانی رئیس کاخ سفید را دیدم، خنده‌ام گرفت و گفتم بیچاره تو سرازیری داری میری، ترمز بریدی، گاز می‌دی، بهتم می‌گن ترمز کن فحش میدی!!
آفتاب : محمود احمدی نژاد شامگاه جمعه در بابل در جوار مقبره سعیدالعلمای این شهرستان با بیان اینکه "اینکه مثلا شخصی قدرت، ثروت و سلاح دارد، رئیس کاخ سفید است، این‌گونه نیست که حتما باید به او تعظیم کرد"، گفت: کسانی که پنج هزار بمب اتم را ذخیره کردند و همه بانک‌های جهان را در تصرف خود دارند، برای خداوند نیست در حالی که امام همه امکانات را در راه خدا به کار خواهد بست.


 احمدی‌نژاد با اشاره به "جنگ خندق" و "سست عنصری عده‌ای در ایجاد هراس و واهمه در دل‌های مومنین" و همچنین "حوادث تاریخی و اشک امیرالمومنین بر کشتگان جنگ جمل" گفت: در نگاه امام جنگ آخرین راه است و مشی ما نیز این گونه است،عده ای نگویند که اینها در دنیا می خواهند کارشان را با جنگ پیش برند.


احمدی‌نژاد با یادآوری "گردن‌کشی و نسل‌کشی عده‌ای به نام اسلام"، افزود: با پیشرفت رسانه ها و به وجود آمدن نهادهای حقوق بشری اما عده ای به نام اسلام و پیامبر، سر می برند.


وی به "توطئه از قبل طراحی‌شده برای منزوی‌کردن امام" اشاره کرد و گفت: مگر می شود کسی را به این راحتی کنار گذاشت؟ امروز یک بخشدار را می‌خواهند کنار بگذارند کلی سر و صدا و بحث می شود، چگونه باید پذیرفت که شخصیتی مانند امیرالمومنین را بدون سر و صدا کنار بگذارند؟


احمدی‌نژاد با بیان اینکه "کسی تصور نکند دشمنی دشمنان علیه ما به یک تکه زمین و آهن محدود خواهد شد"، تاکید کرد: آنها می دانند که قرار است در منطقه و جهان اتفاقی رخ دهد، به همین دلیل با ملت ایران دشمن‌اند بنابر این عده ای خیال نکنند که اگر فضا را به سمت فرعی ببرند و دو تا آبگوشت بخورند، قضیه حل می‌شود.


وی گفت: طرف برده و کاتریلیارد شده و بعد راجع به عدالت و یاری امام صحبت می کند و این جالب است!


احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود گفت: «من سخنرانی رئیس کاخ سفید را که بعد از آن داستان، انگار جهان از آن اوست، سخن می‌گفت دیدم، خنده‌ام گرفت و گفتم بیچاره تو سرازیری داری میری، ترمز بریدی، گاز می‌دی، بهتم می‌گن ترمز کن فحش میدی! تمام هیمنه امریکا در حال فروپاشی است، چهارتا لشکر ریختند، دم چند تا انسان ضعیف را این ور و آن ور دنیا دیدند فکر می کنند که بر عالم مسلط هستند.


به گزارش خرداد، سایت مازندنومه که اظهارات احمدی‌نژاد را منتشر کرده، در ادامه نوشته است: در این مراسم فرماندار بابل، نیاز آذری نماینده بابل، هاشمی معاون عمرانی سابق دولت احمدی نژاد و جمع دیگری از مسئولان دولت قبل در مازندران حضور داشتند. بنرهای تبلیغاتی سخنرانی احمدی نژاد از چند روز قبل فضای شهر بابل و اطراف را پرکرده بود. در حالی که چهره های همسو با دولت حتی در مناسبت های خاص نمی توانند سخنرانی و برنامه داشته باشند، مخالفان دولت و شکست خورده های انتخابات گذشته به راحتی در شهرهای استان مانور می دهند. شنید شده است هرچند دعوت کننده های مراسم به ظاهر هیئت های مذهبی بودند، ولی صحنه گردان اصلی مانور تبلیغاتی احمدی نژاد در بابل، برخی مدیران دولت سابق و تعدادی از مدیران برجای مانده دولت قبل که در دولت کنونی هم چنان برسرکارند، بوده اند!


در پایان این مراسم نیز احمدی نژاد با دیدن نامه ها در دست مردم گفت: «نامه ها رو بیارید بدید به من، اگر از دستم کاری بر بیاید انجام می دهم.»




تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن