تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797734470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکبر عبدی در ایران می ماند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اکبر عبدی در ایران می ماند
اکبر عبدی بازیگر مطرح سینمای ایران و فیلم قندون جهیزیه در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر با رد شایعه اقامت در کشور ترکیه گفت: حضورم در این کشور کوتاه مدت و برای استراحت بود و قصدی برای اقامت ندارم؛ چرا که در ایران سلطان هستم و همچنان در عرصه سینما فعال خواهم بود.
کد خبر: ۴۹۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ - 01 May 2015


اکبر عبدی بازیگر مطرح سینمای ایران و فیلم قندون جهیزیه در بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر با رد شایعه اقامت در کشور ترکیه گفت: حضورم در این کشور کوتاه مدت و برای استراحت بود و قصدی برای اقامت ندارم؛ چرا که در ایران سلطان هستم و همچنان در عرصه سینما فعال خواهم بود.

به گزارش ایرنا، نشست رسانه ای و نقد و بررسی فیلم قندون جهیزیه امشب (پنجشنبه) پس از اکران این اثر در بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر با حضور علی ملاقلی پور کارگردان، مهدی سلامی مدیر فیلمبرداری و اکبر عبدی، نگار گلستانی، صابر ابر و اکبر مبارکه بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

کارگردان فیلم قندون جهیزیه در این نشست با بیان اینکه ممکن است در زندگی هر کسی شیرینی از بین برود، اظهار کرد: هرگاه در زندگی خودم شیرینی نبود و به دنبال دلیل آن می گشتم، به اشتباهات گذشته خودم می رسیدم و همین موضوعی شد که این فیلم را بسازم.

ملاقلی پور درباره تکراری شدن نقش برخی بازیگران در ژانرهای مشخص، گفت: هرگاه کارگردان می خواهد در سبک مشخصی فیلم بسازد، برای انتخاب بازیگر فقط چند نفر را پیش روی خود می بیند و کارگردان و بازیگر باید جسارت داشته باشند تا تغییری اتفاق بیفتد.

وی افزود: البته این تغییر باید به گونه ای باشد که خود بازیگر هم آن را باور داشته باشد تا این تفاوت برای مخاطب باورپذیر باشد. به طور مثال، ایفای نقش های کمدی برای اکبر عبدی بسیار ساده شده اما در فیلم قندون جهیزیه نقشی کاملا ریسک کرد و در نقشی خشک و عبوس ظاهر شد.

ملاقلی پور در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره نام انتخابی برای فیلمش گفت: نباید برای فیلم نامی عجیب و سخت انتخاب کنیم، بلکه معتقدم هرچه نام فیلم ساده، شیرین، راحت و جذاب تر باشد، ارتباط بهتری با مخاطب برقرار می کند.

عبدی بازیگر نیز با اشاره به نسبت فامیلی اش با علی ملاقلی پور کارگردان این فیلم، گفت: همیشه دوست داشتم در فیلمی از زنده یاد رسول ملاقلی پور ایفای نقش کنم، اما این اتفاق رخ نداد و پس از پیشنهاد علی ملاقلی پور، بلافاصله پذیرفتم.

وی با اشاره به داستان مناسب فیلم قندون جهیزیه افزود: بازی در این فیلم تجربه بسیار خوبی بود و خوشحالم که هنگام اکران فیلم در جشنواره فجر از آن استقبال کردند؛ چرا که دیده ام گاهی مخاطبان سالن سینما را در اواسط نمایش فیلم ترک می کنند اما این اتفاق برای فیلم قندون جهیزیه رح نداد.

عبدی با تاکید بر اینکه در فیلم قندون جهیزیه خودش را به طور کامل در اختیار کارگردان جوان قرار داده است، تصریح کرد: در این فیلم فقط بر اساس خواسته های کارگردان عمل کردم و هیچ دیالوگ اضافه ای نداشتم، چرا که همه چیز بسیار خوب بود.

این بازیگر مطرح سینما در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره شایعه اقامتش در کشور ترکیه، ضمن رد این موضوع اظهار کرد: فقط برای مدت کوتاهی به منظور استراحت به ترکیه سفر کردم و قصدی برای اقامت در این کشور ندارم؛ چرا که در ایران سلطان هستم و همچنان به فعالیت در عرصه سینما ادامه می دهم.

به گزارش ایرنا ، چندی پیش برخی رسانه ها اخباری مبنی بر تصمیم اکبر عبدی برای اقامت دایم در ترکیه را منتشر کرده بودند.

مسعود سلامی مدیر فیلمبرداری قندون جهیزیه نیز گفت: تک لوکیشن بودن بیشتر فیلم هایی که کار می کنم از شانس من است و در این زمینه تجربه های قبلی ام مانند فیلم های هیچ و بیست کمک زیادی کرد.

همچنین نگار جواهریان بازیگر نقش معصومه با اشاره به تمایل بازیگرها به ایفای نقش های مختلف اظهار کرد: هرگاه بازیگری ایفای نقش در فیلمی را می پذیرد به طور حتم برایش جذابیت دارد.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز با علی ملاقلی پور کار کرده و فضای کاری او را می شناخت، افزود: از همکاری با ملاقلی پور لذت می بردم و پس از خواندن فیلم نامه به این نتیجه رسیدم که خیلی بهتر از چیزی بود که فکر می کردم.

صابر ابر بازیگر نقش عطا هم با تاکید بر اینکه فیلم نامه سبب ترغیب بازیگر می شود، اظهار کرد: علاوه بر فیلم نامه، گروه بازیگران و تمامی افرادی که در مجموعه فعالیت می کردند، برایم جذابیت داشتند.

وی ادامه داد: به طور حتم این فیلم ایرادهایی هم دارد و این خاصیت هنر است که ایراد داشته باشد تا بتوانیم درباره آن صحبت کنیم، به نتیجه برسیم و در آینده کار بهتری ارایه کنیم.

وی اضافه کرد: بازی در نقش هایی که تا به حال بازی نکرده ایم دشوار است، اما به شخصه فیلم نامه متفاوت را بسیار دوست داردم و بازی در آن را می پذیرم.

کریم اکبری مبارکه نیز که پس از مدت ها در فیلم قندون جهیزیه نقشی متقاوت بازی کرده است، در این نشست از زحمات کارگردان و دیگر عوامل فیلم قدردانی کرد.

فیلم قندون جهزیه عنوان نخستین ساخته علی ملاقلی پور، کارگردان جوان سینمای ایران و فرزند زنده یاد رسول ملاقلی پور است که در بخش سینما سعادت سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر رونمایی شد.

ملاقلی پور سال ها به عنوان دستیار کارگردان فعالیت می کرد و در نخستین ساخته بلند خود سوژه اجتماعی را دستمایه قرار داده و به بررسی معضل اختلاف طبقاتی در جامعه امروز ایران پرداخته است.

داستان این فیلم درباره عطا و معصومه زوج جوانی است که مشکلات اقتصادی و افزایش یکباره قیمت اجاره خانه شان، آنان را تحت فشار گذاشته و برای رهایی از این مشکل، خانه را دور از چشم صاحبخانه برای یکماه به گروهی فیلمساز اجاره می دهند و...

بخش بین الملل سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 5 ادریبهشت برای نخستین بار به صورت مستقل از بخش ملی (که بهمن ماه سال گذشته برگزار شد) در پردیس سینمایی ملت آغاز شده و تا 12 ادریبهشت ادامه دارد.

در این جشنواره 42 فیلم در سه بخش سینمای سعادت (فیلم های سینمایی جهان)، جلوه گاه شرق (فیلم های کشورهای اسلامی و منطقه) و هنر و تجربه رقابت می کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن