تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حداقل حقوق داروسازان چقدر خواهد بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


سید مهدی سجادی؛
حداقل حقوق داروسازان چقدر خواهد بود؟
دبیر انجمن داروسازان ایران گفت: هنوز حداقل حقوق مسئولان فنی داروخانه‌ها در تهران تعیین نشده اما حداقل حقوق این داروسازان سال گذشته ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که امسال با افزایش حدود ۲۲ افزایش درصد، حداقل به ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد رسید.



به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، سید مهدی سجادی افزود:‌ روز گذشته تعدادی از دانشجویان داروسازی و تعداد معدودی از مسئولان فنی داروخانه‌ها مقابل انجمن داروسازان تجمع کردند که با وجودی که این تجمع دانشجویی مجوزی نداشت، ما در انجمن پذپرای نمایندگان آنان بودیم و از آنان خواستیم تا درخواستهای خود را به صورت مکتوب اعلام کنند.


وی گفت:‌ مهترین اعتراض این دانشجویان به پایین بودن حقوق مسئولان فنی داروخانه ها بود،‌البته برخی از آنان در مورد دستمزدهای دانشجویان داروسازی در داروخانه‌ها اعتراض داشتند که با توجه به اینکه در مورد کار دانشجویی مسئولیتی به عهده انجمن  داروسازان ایران نیست، به آنان اعلام کردیم که در این مورد سازمان غذا و دارو و دانشگاههای علوم پزشکی می‌توانند، اظهار نظر کنند.

سجادی ادامه داد:‌ بر اساس قانون طرح الزام، دانشجویان 140 واحدی داروسازی می‌توانند در جاهایی که مورد نیاز باشد، کار دانشجویی هم انجام دهند که انجمن داروسازان نیز همواره از این قانون حمایت کرده است.

وی گفت:‌ در مورد حقوق مسئولان فنی داروخانه‌ها نیز انجمن داروسازان هر ساله برای حفاظت از حقوق داروسازان،‌ رقمی را به عنوان کف درآمد مسئولان فنی اعلام می‌کند و همواره با در نظر گرفتن عرف جامعه و مکانیزم های قانونی مبلغی را بالاتر از رقم تورم (بین 20 تا 25 درصد) به کف حقوق مسئولان فنی اضافه می‌کند.

دبیر انجمن داروسازان ایران افزود:‌ کف حقوق مسئولان فنی داروخانه‌ها سال گذشته 2 میلیون و 700 هزار تومان برای 44 ساعت کار در هفته مطابق قانون کار پیشنهاد شده بود که امسال نیز پیش بینی می‌کنیم طی روزهای آینده این رقم با رشدی حدود 22 درصدی به حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان برسد.

وی اضافه کرد: همه این اقدامات در حالی انجام می‌شود که انتظارات جامعه داروسازی کشور در کتاب ارزشهای نسبی خدمات سلامت که سال گذشته در وزارت بهداشت تدوین و تصویب شد، برآورده نشد.

سجادی گفت: رقمی را که انجمن داروسازان اعلام می‌کند،‌به عنوان کف حقوق مسئولان فنی داروخانه‌هاست و داروخانه داران و داروسازان می‌توانند طی قرارداد و توافق دوجانبه مبالغ بالاتری را تعیین کنند. ما به عنوان انجمن داروسازان نمی‌توانیم مطلبی را به داروخانه‌های بخش خصوصی الزام کنیم.

وی تأکید کرد:‌ انجمن داروسازان همواره خود را حامی حقوق جامعه داروسازی کشور و دانشجویان عزیر این رشته می‌داند که آینده‌سازان داروسازی کشور هستند./فارس/110



۱۰/۰۲/۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 359]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن