تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806905444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالف احداث سد تنگ سرخ شيراز هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۲۱ب.ظ)
ابتکار: مخالف احداث سد تنگ سرخ شيراز هستيم موج - معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست گفت: اين سازمان هيچ مجوزي براي احداث سد تنگ سرخ صادر نکرده و ما همه اقدامات قضايي و حقوقي را براي توقف عمليات ساخت اين سد به کار گرفته ايم.
به گزارش روابط عمومي حفاظت محيط زيست فارس ، معصومه ابتکار که در شانزدهمين سفر استاني دولت تدبير و اميد به استان فارس سفر کرده است ، بيان داشت:سد تنگ سرخ در شيراز ارزيابي محيط زيست ندارد و تا قبل از تاييد ارزيابي زيست محيطي ، احداث سد غير قانوني و تاکيد بر ساخت آن تخلف است.
وي افزود:ادامه کار اين سد تا زماني که ارزيابي محيط زيست تاييد نشود ، غير قانوني است و راهي براي فرار از قانون نيست .
رييس سازمان حفاظت محيط زيست کشور ادامه داد:اين سازمان تذکرات لازم را به وزارت نيرو داده و ما پيگير اين موضوع هستيم.
ابتکار اظهار کرد:قانون در مورد اين سد صراحت دارد و هيات هاي حل اختلاف هم بايد موازين قانوني را مد نظر داشته باشند زيرا هيچ مورد فرار قانوني را در احداث سد تنگ سرخ نمي پذيريم .
ابتکار گفت:ارزيابي زيست محيطي سد تنگ سرخ بايد تاييد شود و تاييد ارزيابي زيست محيطي شرط لازم براي اجرا و تداوم عمليات ساخت اين سد است و قانون در اين زمينه بخوبي و روشني همه موارد را مشخص کرده است .
وي افزود:مردم ، جوامع محلي و تشکل هاي زيست محيطي بايد براي حفاظت از عرصه هاي زيست محيطي فعال باشند و در اين زمينه ما را ياري دهند.
لغو آيين نامه معادن براي محيط زيست مشکل ساز شد
معاون رييس جمهوري در بخش ديگري از مطالب خود گفت:اواخر سال 84 متاسفانه آيين نامه استفاده از معادن در کشورمان لغو شد و ملغي شدن اين آيين نامه لطمه فراواني به عرصه هاي مشترک محيط زيست و معادن زد و به تبع آن مشکلات فراواني براي محيط زيست پديد آورد .
رييس سازمان حفاظت محيط زيست کشورافزود:ضمن اين که مي کوشيم اين آيين نامه و قوانين و همچنين اقتدار اين سازمان را بازگرداني کنيم، اختيارات دستگاه ها هم در عرصه مسائل زيست محيطي بايد محدود شود و تا حدودي هم موفق شده ايم.
ابتکار گفت:اگر اين آيين نامه از نو احيا شود بدون شک با صراحت بيشتري جلوي بهره برداري هاي غير قانوني و غير مجاز معادن گرفته مي شود .
رييس سازمان حفاظت از محيط زيست همچنين در باره استفاده از معادن در منطقه بهرام گور ني ريز در استان فارس ، اظهار داشت: منطقه بهرام گور و پارک ملي قطرويه ني ريز از مناطق ارزشمند استان فارس است و هنوز اتفاق خاصي براي بهره برداري غير مجاز از معادن در اين منطقه نيفتاده است و ما هم اجازه بهره برداري غير مجاز نمي دهيم و با هر نوع تخلف برخورد مي کنيم .
وي گفت:بر اساس رايزني هايي که انجام شده و پيگيري هايي که براي حفاظت از اين منطقه به عمل آمده کار مشترکي با وزارت صنايع و معادن آغاز شده که با استناد به آن بايد در چارچوب خاص و محدودي از معادن منطقه بهرام گور بهره برداري شود و اجازه نمي دهيم اين منطقه دستخوش تغييرات بيشتر شود و بر روي مراقبت و حفاظت از آن تاکيد داريم.
شرايط محيط زيست در طرح توسعه پالايشگاه شيراز لحاظ شود
رييس سازمان حفاظت محيط زيست کشور در مورد طرح توسعه پالايشگاه شيراز و احداث پالايشگاه دوم در اين منطقه گفت:شرايط محيط زيست در طرح توسعه بايد لحاظ شود، اجراي طرح توسعه صرفا و فقط با شرط جايگزيني پالايشگاه قديم امکان پذير است.
اين مقام مسوول افزود:پالايشگاه قديم شيراز آلودگي زيست محيطي دارد و براي مناطق مسکوني مضر است از اين رو طرح توسعه پالايشگاه شيراز بايد با شرط جايگزيني پالايشگاه قديم باشد و در همان محل و محدوده اجرا شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن