تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820020113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملاک مدارس درصدهای کنکور و المپیاد شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ملاک مدارس درصدهای کنکور و المپیاد شده است خبرگزاری پانا: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش و پرورش استان باید فضای آموزشی مدارس را به سمت و سوی رشته‌های مهارتی هدایت کند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ ارديبهشت ساعت 12:57

خبرگزاری پانا+نظری+معاون

به گزارش خبرنگار پانا، اسفندیار نظری با اشاره به این که آمار هدایت تحصیلی دانش‌آموزان نشان می‌دهد که 90 درصد آنان در شاخه‌های کار و دانش و فنی‌ و حرفه‌ای جذب بازار کار می‌شوند گفت: نقش خانواده‌ها و مشاوران در هدایت و انتخاب رشته تحصیلی دانش‌آموزان بسیار حیاتی است چرا که هدایت درست و صحیح می‌تواند سرنوشت روشنی را برای فرزند یک خانواده و متعاقب آن نیروی فعال و ماهر جامعه به ارمغان بیاورد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر این که آموزش و پرورش استان باید فضای آموزشی مدارس را به سمت و سوی رشته‌های مهارتی هدایت کند، افزود: دانش‌آموز باید متفکر و خلاق باشد تا بتوانیم به افق 1404 برسیم و در تصمیم گیری‌های خود باید رفتارهای علمی را دخالت دهیم و از تصمیمات احساسی پرهیز کنیم.
وی با تاکید بر اینکه کنکور یا المپیاد، نمی‌تواند رشد عقلانی و خلاقیت دانش‌آموزان را برانگیزاند، تصریح کرد: یک کار اشتباه که در گذشته صورت گرفت این بود که اگر دانش‌آموزی حتی 10 درس را قبول نمی‌شد، می‌توانست به شاخه کار و دانش برود که با این روند، آموزش پرورش در حال حاضر فقط به بخوان، حفظ کن و امتحان بده خلاصه شده است و هیچ چیزی به دانش‌آموز یاد داده نمی‌شود و ملاک مدارس ما هم به چند درصدهای کنکور و المپیاد ختم شد.
نظری با تاکید بر این که نباید اجازه داد موسسات غیرمجاز وارد مدارس مازندران شوند، گفت: این گونه کارهای بی‌اساس و تست‌های رنگارنگ راه به جایی نبرده و هیچ تاثیری هم ندارد.
وی همچنین با اشاره به این که اجرای برنامه سنواتی حوزه معاونت آموزش متوسطه و با عنایت به این که پویایی آموزش به اجرای صحیح ارزشیابی وابسته می باشد خاطر نشان کرد: به منظور بررسی عملکرد شهرستان ها و مناطق در سال تحصیلی گذشته و ایجاد آمادگی در برگزاری امتحانات پایانی خرداد 94، گردهمایی آموزشی - توجیهی با حضور دکتر عمادی رییس محترم مرکز سنجش و دکتر حسینی ارسنجانی مشاور محترم معاون آموزش متوسطه وزارت برگزار می گردد.  
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن