تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان مهلت قانوني صنايع براي برقراري سيستم آنلاين تصفيه پساب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۹:۲۸ق.ظ)
پايان مهلت قانوني صنايع براي برقراري سيستم آنلاين تصفيه پساب موج - در آخرين روز از هفته زمين پاک سيستم آنلاين تصفيه پساب صنعتي پالايشگاه نفت شهيد تندگويان در جنوب تهران با حضور مديرکل حفاظت محيط زيست استان تهران افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدهادي حيدرزاده در حاشيه اين مراسم گفت: اقدامات تأثير گذار و رو به جلويي در حوزه محيط زيست توسط اين مجموعه به انجام رسيده است.
وي با اشاره به اينکه مجموعه نفت شهيد تندگويان روند خوبي در راستاي اجراي تعهدات قانوني و مسئوليت‌هاي اجتماعي خود در حوزه محيط زيست داشته است تصريح کرد: سال گذشته بازديدي از اين مجموعه به انجام رسيد و تکاليف باقيمانده با حضور مديرعامل اين پالايشگاه بررسي شد که نسبت به تعهدات زماني داده شده، اين مجموعه توانست در زمان مناسب در خصوص نصب آنالايزرهاي خروجي دودکش‌ها و راه اندازي سيستم آنلاين پساب صنعتي اقدام نمايد.
مديرکل حفاظت محيط زيست استان تهران در ادامه با بيان اينکه مهلت قانوني براي راه اندازي سيستم آنلاين هوا و پساب واحدهاي صنعتي به اتمام رسيده، افزود: درجلسه روز قبل که در اداره کل حفاظت محيط زيست استان تهران برگزار شد مصوب شد که به هيچ يک از استعلام‌هاي اين صنايع افزايش حجم توليد و افزايش محصول پاسخ داده نخواهد شد.
وي ادامه داد: در کنار اين مصوبه مقرر گرديد به عنوان آخرين مهلت در راستاي سياست تعاملي دستگاه، واحدهاي صنعتي نسبت به ارائه برنامه مديريتي و زمانبندي شده دقيق جهت نصب سيستم‌هاي پايش لحظه اي خود تا هفته محيط زيست يعني 15 خرداد اقدام نمايند.
حيدرزاده با بيان اينکه ارائه خوداظهاري زيست محيطي از سوي واحدهاي صنعتي از نظر اين دستگاه بسيار مهم مي‌باشد تاکيد کرد: درصورتي که واحدهاي صنعتي استان تا اين زمان نسبت به ارائه برنامه زمانبندي اقدام نکنند علاوه بر عدم پاسخگويي به استعلامات درخواستي ناگزير از معرفي آن‌ها به مراجع قضايي هستيم.
وي در پايان گفت: همچنين به اصل مديريت مشارکتي و تعامل با صنايع پايبند هستيم، اما سلامت مردم و شهروندان و اجراي قوانين از همه چيز براي ما مهم تر است.
بابايي مديرعامل پالايشگاه نفت شهيد تند گويان نيز با بيان اينکه حوزه محيط زيست براي ما بسيار اهميت دارد گفت: در شرکت پالايش نفت تهران، در راستاي صيانت از محيط زيست پروژه‌هاي متعددي انجام شده و يا در دست اجرا مي‌باشند که بالغ بر 15000 ميليارد هزينه ريالي در جهت بهبود کيفيت فرآورده‌هاي پالايشي (مطابق با استاندارد روز اروپا)، پايش و کنترل آلاينده‌هاي هوا، پساب‌هاي صنعتي و بهداشتي، آلاينده‌هاي خاک و آب زيرزميني، مديريت پسماند، انرژي، آموزش و ... مي‌باشد.
وي افزود: اجراي پروژه سنجش آلودگي‌هاي محيطي نيز در دستور کار و اولويت‌هاي اجرايي اين مجموعه قرار دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن