تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819396780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنجان می تواند قطب تخصصی نجوم در سطح کشور باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: زنجان می تواند قطب تخصصی نجوم در سطح کشور باشد خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای آموزشی وزارت آموزش وپرورش گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل زنجان در زمینه علم نجوم و برگزاری 10 سال متوالی همایش دانش آموزی در این حوزه، این استان می تواند به قطب تخصصی نجوم در کشور تبدیل شود.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ ارديبهشت ساعت 08:12

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی علی اکبرزاده در حاشیه دهمین همایش دانش آموزی نجوم در جمع خبرنگاران افزود: باتبدیل شدن این استان به قطب تخصصی نجوم سوالات، شبهات و اشکالات دانش آموزان در این حوزه می تواند به صورت متمرکز پاسخ داده شود.  وی هدف از برگزاری همایش های دانش آموزی را تعامل دانش آموزان با اساتید، دانشمندان و صاحبنظران متخصص در رشته ای خاص بیان کرد و افزود: این همایش ها درجهت شناسایی پتانسیل های هر استان برای تبدیل شدن به قطب تخصصی رشته ای خاص برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای آموزشی وزارت آموزش وپرورش گفت: با فعال شدن قطب های تخصصی در کشور فعالیت کانون های فرهنگی تربیتی بیشتر به مسایل پرورشی معطوف خواهد شد.

علی اکبرزاده تاکید کرد: شناسایی استعدادها نیازمند وجود مکانی برای پرورش ظرفیت دانش آموزان است و قطب های تخصصی امکان پرورش استعدادهای دانش آموزان را فراهم می کند تا از طریق فضای مجازی، همایش ها و گردهمایی ها استعدادهای خود را شکوفا، سوالات و شبهات را مطرح و آثار خود را ارایه کنند.

وی با بیان اینکه در استان های دیگر فعالیت های تخصصی شروع شده است، افزود: در زمینه داستان نویسی و شعر کانون شعرا و نویسندگان دانش آموزان مجددا فعالیت خود را شروع کرده و قطب تخصصی فعالیت های هنری در شاخه های مختلف مجزا شده است.

مدیر کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای آموزشی وزارت آموزش وپرورش گفت: اهمیت و اهتمام استان زنجان در خصوص برگزاری همایش نجوم دانش آموزی در 10 سال اخیر نشان از ظرفیت، پتانسیل و توانایی زنجان در این رشته است.

علی اکبرزاده خاطرنشان کرد: با ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده استان زنجان در حوزه نجوم، امید می رود قطب تخصصی نجوم در این استان راه اندازی شده و پاسخگوی سوالات همه دانش آموزان کشور در این حوزه باشد.

مدیر کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای آموزشی وزارت آموزش وپرورش گفت: این وزارتخانه پس از شناسایی استعداد دانش آموزان آنان را به عنوان نخبگان پرورشی، هنری و علمی مطرح و امکان ارایه استعاداهایشان را فراهم می کند.

علی اکبرزاده ادامه داد: دانش آموزان پس از پایان تحصیلات دانش آموزی در مراکز آموزش عالی فضای بیشتری برای ظهور و بروز استعدادهای خود دارند تا بیشتر در جامعه مطرح و آثار ارزشمند خود را ارایه کنند.

وی تاکید کرد: هر استانی در کشور قابلیت ها و پتانسیل های خود را به وزارتخانه آموزش و پرورش اعلام می کند و قطب تخصصی همان رشته متناسب با ظرفیت استان مربوطه ایجاد می شود تا استعدادهای بالقوه دانش آموزان شکوفا شده و برای آینده ایران اسلامی تاثیر گذاری داشته باشد.

دهمین همایش دانش آموزی نجوم با حضور دانش آموزان استان های کرمانشاه، همدان، کردستان، زنجان و قزوین در کانون فرهنگی تربیتی سهروردی زنجان برگزار شد.  /حیدری/ انتهای پیام/













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن