تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامگذاری خیابانی به نام حسین قندی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نامگذاری خیابانی به نام حسین قندی
دو فوریت نامگذاری خیابانی به نام استاد حسین قندی استاد برجسته روزنامه‌نگاری که هفته گذشته به دیار باقی شتافت به تصویب اکثریت اعضای شورای شهر تهران رسید.
کد خبر: ۴۹۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ - 29 April 2015


روز گذشته دو فوریت نامگذاری خیابانی به نام استاد حسین قندی استاد برجسته روزنامه‌نگاری که هفته گذشته به دیار باقی شتافت به تصویب اکثریت اعضای شورای شهر تهران رسید.
 
به گزارش ایسنا، در پی امضای درخواستی توسط جمع کثیری از روزنامه نگاران، خبرنگاران، شاگردان و همکاران زنده یاد استاد حسین قندی، در صد و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر تهران دو فوریت نامگذاری خیابانی به نام این استاد به تصویب اکثریت اعضاء رسید و بررسی ها در کمیته نامگذاری برای انتخاب خیابان آغاز شد.

مهدی چمران با اعلام این خبر، افزود: قطعا شورای شهر در راستای حفظ نام این مرد بزرگ، خیابانی را به نام این فرد خواهد کرد.

در ادامه جلسه دو فوریت نامگذاری این خیابان به تصویب اکثریت اعضای شورا رسید و بررسی ها در کمیته نامگذاری برای انتخاب خیابان آغاز شد.

همچنین در این جلسه شورای شهر قرار شد لایحه آیین نامه توسعه ساماندهی و ارتقای کارآفرینی در شهر تهران، همچنین ممنوعیت نصب اعلانات فاقد مجوز در شهر تهران بررسی و رسیدگی شوند.

چمران در صد و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر تهران همچنین با اشاره به آغاز هفته شوراها گفت: شوراهای روستایی سهم زیادی در پیشبرد اهداف ملی دارند.

وی با بیان اینکه تلاش صادقانه شوراهای روستایی و محلات توانست جایگاه آنها را ارتقاء دهد، گفت: شوراها نقش زیادی در حل مشکلات مردم دارند و با وجود مشکلات زیاد توانسته اند گام های موثری بردارند.

به گفته رییس شورای شهر تهران، 90 هزار شورای روستایی در کشور وجود دارند که خود را اداره می کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن