تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819563297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باغ زيباي گلستان خرم‌آباد ميزبان اجلاس اتحاديه کانون‌هاي وکلاي دادگستري ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۲۹ب.ظ)
باغ زيباي گلستان خرم‌آباد ميزبان اجلاس اتحاديه کانون‌هاي وکلاي دادگستري ايران موج - خرم آباد - بيست و چهارمين اجلاس اتحاديه سراسري کانون‌هاي وکلاي دادگستري ايران در مجموعه تاريخي‌-فرهنگي باغ گلستان خرم‌آباد برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، بدين منظور احسان‌الله حيدري، عضو کانون وکلاي استان لرستان، به همراه محمدرضا اماني، سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي، از محوطه‌ي باغ تاريخي گلستان ديدن کردند.
اماني، سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي لرستان، در اين خصوص گفت: جهت معرفي فضاي تاريخي باغ گلستان خرم‌آباد که عصر قاجار مقر حكام بوده و در مجاورت قلعه تاريخي فلک‌الافلاک و سربازخانه قرار دارد و با وجود امکان واگذاري به همه نهادها و سازمان‌هاي دولتي جهت معرفي استان و استفاده از اين منابع بالقوه فرهنگي و تاريخي، کانون وکلاي استان لرستان با همکاري و مساعدت اداره کل در نظر دارد بيست و چهارمين اجلاس اتحاديه سراسري کانون هاي وکلاي دادگستري ايران را از 16 تا 18 اردي‌ بهشت‌ در مکان مجموعه تاريخي‌-فرهنگي باغ گلستان برگزار نمايد.
لرستان رتبه اول كشور در ميزان فروش صنايع دستي و بازارچه‌هاي موقت را كسب كرد
بر اساس اعلام بهمن نامور‌مطلق، معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي سازمان ميراث فرهنگي كشور، با توجه به برپايي بازارچه‌هاي موقت فروش صنايع دستي طي ايام نوروز سال 94 در سراسر کشور و با توجه به کسب رتبه اول استان لرستان از لحاظ درصد رشد ميزان فروش صنايع دستي در بازارچه هاي موقت برگزار شده در استان به نسبت سال گذشته، اداره كل ميراث فرهنگي لرستان مورد تشويق قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن