تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799199544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده: 49 درصد مدارس شهرستان خدابنده تخریبی است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده:
49 درصد مدارس شهرستان خدابنده تخریبی است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: 49 درصد مدارس شهرستان خدابنده تخریبی است و صدای زنگ خطر کمبود فضای آموزشی در این شهرستان به صدا درآمده است.

خبرگزاری فارس: 49 درصد مدارس شهرستان خدابنده تخریبی است



به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اسدی صبح امروز در نهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان خدابنده اظهار داشت: این شهرستان دارای 18 هزار دانش‌آموز و یک هزار و 600 معلم است که در 235 آموزشگاه مشغول تعلیم و تربیت هستند.
وی با اشاره به اینکه با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه می‌رسیم که با این تعداد دانش‌آموز در این شهرستان با کمبود جدی فضای آموزشی روبرو هستیم، افزود: باید حدود 87 ساختمان و فضای آموزشی دیگر در شهرستان خدابنده احداث شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه کمبود فضای آموزشی باعث شده است تا بسیاری از مدارس شهرستان به صورت دو نوبته برگزار شود، افزود: به دلیل نبود فضای فیزیکی در سال تحصیلی آینده مدرسه تک شیفت درشهر قیدار دایر نمی‌شود.
اسدی در ادامه با بیان کمبودها و نیازهای شهرستان عنوان کرد: 21 درصد از مدارس شهرستان نیاز به مقاوم‌سازی دارد و مدارس شاهد و نمونه دولتی فضای آموزشی لازم را ندارد. وی با بیان اینکه چهار روستا در شهرستان خدابنده فاقد فضاهای آموزشی است، تاکید کرد: دانش‌آموزان این روستاها برای تحصیل با مشکلات زیادی رو به رو هستند. مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه 49.03 درصد از فضاهای آموزشی خدابنده تخریبی است، ادامه داد: نرم کشور در این زمینه 33 درصد است که مدارس خدابنده 16 درصد از نرم کشوری بالاتر است. اسدی با اشاره به اینکه فضاهای ورزشی به ازای هر دانش‌آموز در کشور17 سانتی‌متر است، اظهار کرد: این میزان برای دانش‌آموزان خدابنده 13 سانتی‌متر است. مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده از دیدارهای متعدد مسئولان آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با مسئولان استانی خبر داد و عنوان کرد: دیدار با استاندار زنجان، نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان از جمله دیدارهای صورت گرفته است. وی با اشاره به اینکه نمایندگان آموزش و پرورش شهرستان خدابنده دیدارهایی با رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و مدیر کل نوسازی کشور داشته‌اند، ادامه داد: این دیدارها با هدف طرح مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان انجام گرفته است. مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده از اجرای 9 مورد پروژه مدرسه‌سازی در شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: دو سه مورد از این طرح‌ها به دلیل عدم تخصیص اعتبار راکد بوده و یا با کندی در حال پیشرفت است. اسدی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش فاقد ساختمان اداری است، اظهار کرد: فقدان وجود مرکز رفاهی معلم و اردوگاه دانش‌آموزی از دیگر مشکلات این شهرستان است.
وی در ادامه افزود: با همه این کمبودها و مشکلات دانش‌آموزان شهرستان خدابنده از موفق‌ترین دانش‌آموزان استان بوده و طبق آمار 17 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در کنکور 93 رتبه زیر هزار را کسب کرده و تعداد 43 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در مسابقات مختلف فرهنگی و هنری رتبه‌های برتر را به دست آورده‌اند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: هم‌چنین در مسابقات لیگ شیمی که در آن 12 کشور مسلمان دنیا و 600 تیم از ایران شرکت داشتند دانش‌آموزان شهرستان خدابنده توانستند مقام نخست را از آن خود کنند. اسدی با اشاره به فعالیت خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان خدابنده گفت: آموزش و پرورش با وجود مشکلات متعدد نگران نبوده چرا که از سرمایه اعتماد عمومی مردم بهره‌مند بوده و در صدد است تا فعالیت خیرین را به سمت ساخت مدرسه هدایت کند. اسدی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته مدارس توسط اولیا و خیرین اداره شده است، تاکید کرد: باید از ظرفیت مطلوب خیرین استفاده مناسب کرد. انتهای پیام/73009
 
 

94/02/08 - 09:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن