تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815546138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مربی گری در آلمان، آرزوی وحید هاشمیان


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
مربی گری در آلمان، آرزوی وحید هاشمیان




مربی گری در آلمان، آرزوی وحید هاشمیان جام جم ورزشی: در میان چهره های شاخص فوتبال ایران هیچکس به اندازه وحید هاشمیان پیگیر پشت سر گذاشتن پیشرفته ترین کلاس های مربی گری نبود.




به گزارش جام جم ورزشی ، وحید هاشمیان مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از پشت سر گذاشتن دوره های پیشرفته مربی گری بالاخره به ایران بازگشت. او در یک سال گذشته درگیر حضور در کلاس‌های مربیگری درجه پرولاینس که معتبرترین مدرک مربیگری در آلمان است بود. حالا پس ازاین دوره ها آماده این است که تا مربی گری را آغاز کند. به گزارش جام جم وحید می گوید ایده آلش این است که در یکی از تیم های بوندسلیگایی کار دستیار سرمربی را آغاز کند. با توجه به حوصله ای که هاشمیان در راه کسب مدارج مربی گری به خرج داد و همچنین انگیزه و تلاش های او هیچ بعید نیست او را در آینده ای نزدیک در یکی از تیم های بوندسلیگای آلمان ببینیم. هاشمیان بر خلاف شایعات مطرح شده علاقه ای به مربی گری در فوتبال ایران ندارد و پیش از این نیز با حضور در پرسپولیس مخالفت کرده بود.





دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 - 14:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن