تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803694627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود سوئيس به مکانيزه کردن کشاورزي، صنايع دارويي و لوازم پزشکي/ دوران تحريم ها به سر آمده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۳:۱۱ب.ظ)
رئيس اتاق بازرگاني ايران: ورود سوئيس به مکانيزه کردن کشاورزي، صنايع دارويي و لوازم پزشکي/ دوران تحريم ها به سر آمده است موج - در فضاي جديد ورود سرمايه گذاران اروپايي به اقتصاد کشور، سنايع دارويي، نساجي، گردشگري، کشاورزي و حتي ظرفيت هاي معدني ايران به عنوان بسته هاي سرمايه گذاري، به هيات تجاري سوئيسي پيشنهاد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامحسين شافعي رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي ايران در ديدار با هيات تجاري سوئيس اظهارکرد: رابطه ايران و سوئيس نه تنها مي‌تواند در بخش‌هاي اقتصادي گسترش يابد بلکه يک رابطه فرهنگي و علمي هم بايد برقرار شود.
وي ادامه داد: ايران مايل است تا از توان و تجربه شرکت‌هاي سوئيسي در حوزه ماشين‌ آلات صنعتي صنايع غذايي، دارويي، نساجي و به ويژه احياي صنعت ساعت‌ سازي ايران استفاده کند.
شافعي با اشاره به توان همکاري هاي مشترک بين دو کشور در امور غذايي و دارويي تصريح کرد: در صنايع دارويي، گردشگري و لوازم پزشکي به عنوان جذابيت‌هاي اقتصادي با طرف سوئيسي خواهان همکاري‌ مشترک هستيم چرا که در 2سال گذشته برنامه اقتصادي دولت و قوانين سرمايه‌گذاري ايران راه‌ هاي ورود شرکت‌هاي خارجي را هموارتر کرده است.
رئيس اتاق بازرگاني ايران به اين نکته اشاره کرد که ايران با توجه به موقعيت جغرافيايي و تاثيرگذاري که در منطقه دارد، مي‌تواند زمينه خوبي براي همکاري‌ مشترک با کشورهاي همسايه مانند افغانستان، عراق و کشورهاي حوزه قفقاز ايجاد کند و به گونه‌اي سرمايه‌گذاري در بازار ايران مي‌تواند بازار 350 ميليون نفري منطقه را تحت تاثير قرار دهد.
شافعي به ظرفيت حضور در بخش مکانيزه‌ کردن کشاورزي ايران نيز اشاره اي داشت و گفت: با توجه به کمبود آب در ايران نياز به روش‌هاي جديد آبسياري و مکانيزه کردن کشاورزي سنتي ايران ضروري است و شرکت‌هاي سوئيسي در اين زمينه مي‌توانند همکاري‌ خوبي را آغاز کنند، مضاف بر آنکه مطلعيم منابع معدني سوئيس کاهش يافته و در کنار آن ايران از ظرفيتهاي معدني خوبي برخوردار است که دو کشور در حوزه اکتشاف، مطالعه و استخراج معادن مي‌توانند کار را پيش ببرند.

دوران سخت تحريم ها پشت سر گذاشته شده است
پدرام سلطاني عضو هيات رئيسه اتاق بازرگاني ايران در ادامه اين نشست گفت: دوران سخت تحريم‌ها را پشت سر گذاشت شده است و مطمئنا آينده مانند گذشته نخواهد بود و از اکنون شرايطي ايجاد شده تا بخش خصوصي ايران از ميان کشورهاي مختلف همکار خود را انتخاب کنند.
وي ادامه داد: روابط تجاري را در دو حوزه سرمايه‌گذاري‌ بزرگ و کارهاي کوچک و متوسط در نظر گرفته‌ايم، همچنين آمارهاي سازمان‌هاي معتبر جهاني حاکي از آن دارد که ايران از نظر فرصت‌هاي گردشگري بين 10 کشور برتر دنيا قرار دارد و مايليم در زمينه خدمات زنجيره‌اي گردشگري از سابقه و تجربه شرکت‌هاي سوئيسي بهره‌مند شويم.
سلطاني همچنين با اشاره به سابقه خوب سوئيس در صنعت شکلات گفت: از آنجايي که طي سالهاي گذشته صنايع غذايي ايران بسيار پوياتر شده است، مايليم همکاري‌ مشترکي در زمينه صنايع غذايي به ويژه شکلات داشته باشيم.
عضو هيات رئيسه اتاق بازرگاني ايران اين را هم گفت که سالانه بيش از 200 نمايشگاه مختلف در ايران برگزار مي‌شود که فرصت خوبي براي شکرت‌هاي خارجي به ويژه سوئيس فراهم مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن